אלמונים השחיתו את השלט של סגנית ראש העירייה, חגית משה שבו היא מאחלת חופשה נעימה לכל תלמידי ירושלים. הפעם זה קרה בשכונה החילונית בבית הכרם בשני מקומות - מרכז מסחרי אביזהר וברחוב החלוץ 33.
2 צפייה בגלריה
המודעה של חגית משה שהושחתה
המודעה של חגית משה שהושחתה
המודעה של חגית משה שהושחתה
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
במודעה שנתלתה של חגית משה בשכונת בית הכרם עליו נכתב: "מאחלת לכל תלמידים ירושלים חופשה בטוחה וקיץ בריא", ובה מתנוססת תמונתה של חגית. הבוקר (ד') גילתה משה כי אלמונים השחיתו את פניה של סגנית ראש העירייה חגית משה וצבעו אותה בצע אדם וחלקו גם נצבע בצבע שחור.
נציין כי זו לא הפעם הראשונה שפוגעים בשלט של חגית משה ביולי 2018 פניה של משה נגזרו מכרזות בחירות של הבית היהודי בירושלים
כזכור בשבוע שעבר חתמה חגית משה הסכם עם יו" מפלגת הציונות הדתית השר בצאלא סמוטריץ. כחלק מההסכם האיחוד, הכפוף לאישור מוסדות מרכז מפלגות הציונות הדתית והבית היהודי. מפלגת הבית היהודי ומוסדותיה יתמזגו באופן מלא עם מפלגת הציונות הדתית ותוגש בקשה לשינוי שמה של מפלגת הציונות הדתית לשם - 'המפלגה דתית לאומית – הציונות הדתית' כשבראשה יעמוד יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. המפלגה המאוחדת ונציגיה ברשויות המקומיות ירוצו תחת אותיות 'טב' כבר מהבחירות הקרובות לרשויות המקומיות.

קראו גם:

כמו כן, יבוצע מיזוג כש-80 מחברי מרכז מפלגת הבית היהודי יצטרפו אל מרכז מפלגת 'הציונות הדתית' ויהיו שותפים לקבלת החלטות מרכז המפלגה, יוכלו להשתלב במוסדותיה וכן יהיו רשאים להתמודד בפריימריז המפלגה.

2 צפייה בגלריה
חברת המועצה חגית משה
חברת המועצה חגית משה
חברת המועצה חגית משה
(צילום: שלו שלום)

חגית משה אמרה בתגובה ל-mynet: "לא מתרגשת מאנשי שוליים שמנסים לקעקע את הצביון הירושלמי של חיים ביחד. נשות ירושלים שותפות מלאות בבניין העיר, וחזקות בהרבה מכמה חוליגנים חשוכים עם ספריי צבע, שמחללים שם שמים ברבים. ירושלים היא החיים שלי, ואף אחד לא יעצור אותי מלהמשיך ולהוביל קו של קירוב לבבות — גם בין החרדים לכיפות הסרוגות. כסגנית ראש העיר דלתי פתוחה לכל מצוקה, לכל בקשה, ולכל אדם — כולל אלו שהשחיתו את פניי ברבים. זו דרכי וכך אמשיך, בשם הציבור הדתי לאומי כולו".
השבוע הבחין חבר המועצה, יוסי חביליו ליד ביתו ברמת שרת באדם שמדביק מודעה קטנה דווקא על הפנים של סגנית ראש העירייה חגית משה במודעת הבחירות שלה. "ביני ובין חגית, שותפתו של בצלאל סמוטריץ', יש תהום אידיאולוגית. אני מעדיף כמובן שיצביעו עבורי ולא עבורה, אבל- אסור לפגוע במודעות שלה או להשחית את הדמות שלה או של כל אישה אחרת. צילמתי מיד את האדם, ושוחחתי איתו. לא מדובר פה בטעות או מקרה, אלא במעשה מכוון", כתב חביליו בחשבון הפייסבוק שלו.