פיקוד העורף מעדכן היום (שישי) את הנחיותיו לתושבי ירושלים והאזור. בפיקוד העבירו את הסטטוס של העיר מצהובה לירוקה — מה שאומר שלאחר מספר ימים בה הפעילות הוגדרה בה כפעילות חלקית, היא עכשיו עוברת לפעילות מלאה. על כלל מקומות העבודה - לא חלות הגבלות. יש לציין כי ההנחיות תקפות מיום שישי, 3 בנובמבר 2023, בשעה 15:00, עד ליום שבת, 4 בנובמבר 2023, בשעה 19:00.
1 צפייה בגלריה
העיר ירושלים
העיר ירושלים
מרכז ירושלים
(צילום: shutterstock)

מערכת החינוך — ניתן לקיים פעילויות חינוכיות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני או למבנה בזמן ההתגוננות. ההניות מתייחסות למעונות יום ומשפחתונים (עד גיל 6), בתי ספר, צהרונים, חינוך מיוחד, השכלה גבוהה, הכשרה מקצועית, קייטנות, פעילות בלתי פורמלית, תנועות נוער, מחנות קיץ, סמינרים, חוגים לילדים, פעילות ספורט תחרותית במסגרת התאחדויות ואיגודי הספורט – לילדים ונוער עד גיל 18
אזורי ההתרעה של ירושלים

התקהלויות ושירותים אחרים — ניתן לערוך בהשתתפות של עד 1,000 אנשים. מדובר על מרכזי קניות, מופעי בידור, חתונות, בתי כנסת ופעילויות תרבות. פעילויות ספורט עממי, מכוני כושר וחדרי סטודיו לבוגרים מעל גיל 18, וההגבלות על השירותים הזמינים לאזרחים.
עוד בחדשות:

הפעם האחרונה בה נשמעו אזעקות בבירה היתה ביום שני — אז הופעלו הצופרים במערב ובדרום העיר. לא היו נפגעים כתוצאה מהנפילות. בפיקוד העורף מזכירים כי זמן ההגעה למרחב המוגן בירושלים הוא דקה וחצי. מידע נוסף ועדכונים שוטפים ניתן למצוא באתר פיקוד העורף.
פורסם לראשונה: 15:21, 03.11.23