בשורה לנוסעי התחבורה הציבורית בירושלים: חברת סופרבוס תחל להפעיל קו חדש – קו 505, שיחבר את השכונות הדרומיות של העיר עם מערבה. הקו יחל לפעול ביום שישי ה-17 בנובמבר.
1 צפייה בגלריה
סופרבוס
סופרבוס
סופרבוס
(צילום: אלכס קולומויסקי)

הקו החדש ייצא משכונת הר חומה, ימשיך לגילה, משם לאצטדיון טדי וקניון מלחה, יעבור בשכונת גבעת מרדכי, בבית החולים שערי צדק, בתחנת הרכבת הקלה יפה נוף ומשם יגיע ליעד הסופי שלו — רחוב כנפי נשרים שבגבעת שאול, ואז ישוב באותו המסלול לנקודת המוצא בהר חומה.

קו 505

בימים ראשון עד חמישי הוא ייצא בתדירות של קו כל 12-15 דקות, בימי שישי ובמוצאי שבת בתדירות של קו כל 15-20 דקות. קו 505 יפעל כאמור בצורה מעגלית כאשר יצא ממסוף האוטובוסים בחומת שמואל אל גבעת שאול וחזרה.

עוד בחדשות:

כמו כן, בשבוע שעבר פרסמנו כי יחול שדרוג משמעותי באחד הקווים בעיר. כי 9 אוטובוסים מפרקיים המונעים בחשמל נוספו בחודש האחרון לקו 15 של אגד בירושלים. במהלך חצי השנה הקרובה יצטרפו אוטובוסים נוספים מסוג זה וצי האוטובוסים של הקו ימנה 24 אוטובוסים חשמליים מפרקיים ויהפכו אותו לקו הירוק ביותר בבירה.
מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "השירות של הקו החדש הוא בשורה של ממש לנוסעי התחבורה הציבורית בדרום ירושלים. השירות יאפשר הגעה מהירה ליעדים המרכזיים של גבעת שאול, בית החולים שערי צדק בקלות ונוחות. אנו ממשיכים להיות עם יד על הדופק ובוחנים כל העת את צרכי הנוסעים והדרכים לייעול ושיפור השירות".
צחי נווה, מנכ"ל סופרבוס: "אנו שמחים על הוספת הקו חדש ושידרוגו של קו נוסף קיים, אשר יחברו את השכונות הרחוקות למרכזי התעסוקה, המסחר והפנאי בעיר. סופרבוס תמשיך לפעול ולקדם את מערך התחבורה הציבורית בירושלים, לטובת כלל תושבי העיר והבאים בשעריה".