נרקומן ירושלמי, שכבר ישב בכלא מספר פעמים על עבירות אלימות, פרץ לדירת מגורים בשכונת רמת אשכול בעיר, בעוד שבסלון הדירה יושבת נכדה שצופה בטלוויזיה בשעה שסבתה ישנה בחדר השינה.
תיעוד פריצה לדירה בירושלים
למרבה המזל, הפורץ לא הבחין בנכדה המבוהלת, שהסתתרה מאחורי הספה מבלי להשמיע הגה. כל זאת בשעה שהפולש ניגש לשולחן, לקח ממנו במהירות את התיק של הסבתא שהיה מונח עליו, ויצא. רק לאחר שהנרקומן עזב, מיהרה הנכדה אל הסבתא, העירה אותה וסיפרה לה על הפריצה.
"עברו של העצור בעבירות אלימות, מעלה את החשש שהוא עלול להפוך מפורץ לתוקף. מעבר לפוטנציאל המסוכנות, הרי שבנסיבות האלה ישנה פגיעה בסבתא, פרטיותה ונפשה, שלה ושל בני משפחתה", אומרים בתחנת לב הבירה של מרחב ציון במשטרה בעקבות המקרה.

1 צפייה בגלריה
תיעוד פריצה לדירה בירושלים
תיעוד פריצה לדירה בירושלים
תיעוד הפריצה לדירה
(צילום: מצלמת האבטחה)

מדובר באירוע שהתרחש לפני כחצי שנה, ומאז חיפשו במשטרה את הנרקומן הפורץ, שהיה דרוש לחקירה גם בתיק אלימות בו הוא חשוד. זאת, עד אשר הוא נכנס החודש לתחנת המשטרה במפתיע, שם הבחין בו אחד השוטרים וזיהה את פרצופו מסרטון מצלמת האבטחה שתיעד אותו נכנס ויוצא מהבית שבו שהו הסבתא ונכדתה. הוא נעצר מייד.
במשטרת ירושלים נשמו לרווחה עם מעצרו של הפורץ, והוא אף הודה בחקירתו בפריצה. המשטרה הגישה נגדו כתב אישום מבוסס בראיות, יחד עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים, בתקווה שיישאר כלוא לתקופה ארוכה ככל האפשר.

קראו גם:

במשטרה מציינים כי הכניסה של הנרקומן לבית היתה יכולה גם להימנע, אם הדלת היתה נעולה. במקרה הזה היא היתה פתוחה, והוא פעל "בשיטת מצליח". מדובר בגנבים שמחפשים מפתחות של דירות בארונות חשמל, או שפשוט עובדים דלת דלת בבניין מגורים, עד אשר הם מצליחים להיכנס לדירה כזאת כמו במקרה הזה, שפשוט לא היתה נעולה. שימו לב והיזהרו.