אברהם נח פלאי, אשר נפצע בפיגוע בשכונת רמות בפברואר 2023, שוחרר לביתו אתמול (שלישי) לאחר מסע שיקום ממושך. בפיגוע המזעזע, הוא איבד את שני בניו —  אשר ויעקב פלאי ז"ל. לאחרונה פורסם תיעוד של שני האחים הצעירים, שנתיים לפני שנרצחו.
3 צפייה בגלריה
אברהם נח פלאי וילדיו
אברהם נח פלאי וילדיו
אברהם נח פלאי וילדיו
(צילום: דוברות הדסה, מהאלבום המשפחתי)

לאחר פציעתו הקשה, טופל פאלי, שאיבד בפיגוע את שני בניו, במשך חודש ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם כשהוא מונשם ומורדם עם פגיעה משמעותית ברגליו. בהמשך נותח במספר ניתוחים וטופל במחלקה הכירורגית.

3 צפייה בגלריה
אברהם נח פלאי
אברהם נח פלאי
אברהם נח פלאי וצוות בית החולים
(צילום: דוברות הדסה)

עם המעבר לשיקום בהדסה הר הצופים, החל במסע ארוך ומורכב ושם - ממש באותם ימים, במחלקת יולדות, אף נולד בנו הטרי. לאורך התקופה הארוכה ליווה צוות הדסה את המשפחה ואף העניק תמיכה רגשית וסוציאלית כשהעצב והשמחה מעורבבים זה בזה.
3 צפייה בגלריה
אשר פלאי ז"ל ואחיו יעקב פלאי ז"ל
אשר פלאי ז"ל ואחיו יעקב פלאי ז"ל
אשר פלאי ז"ל ואחיו יעקב פלאי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
עם פרידתו היום מהצוות במחלקת השיקום הודה להם פאלי על הדרך הארוכה והטיפול האינטנסיבי לאורך כל תהליך הטיפול, השיקום וההחלמה - שמאפשר לו כעת לשוב אל בני משפחתו.
שנתיים לפני הפיגוע, אשר ויעקב פלאי ז"ל משחקים יחד. צילום: באדיבות המשפחה

״יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית, בחדרי הלידה ובמחלקת היולדות שם הצוות פעל ברגישות ובחום כלפי דבורי רעייתי וכמובן במחלקת השיקום בהר הצופים. הם לא ויתרו גם בימים מורכבים, גם כשהיה מאתגר והפיחו בי אנרגיות ותקווה. אני מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים וגם ברגעי האור להם זכינו״.
עוד בחדשות:
עם פרידתו מהדסה ביקש להגיע אל לשכת מנכ״ל המרכז הרפואי, פרופ׳ יורם וייס, על מנת להביע תודתו ותודת משפחתו באופן אישי.