עדיין מורדם ומונשם, מוקף בחלק מבני משפחתו ובעובד אחד מסור שמגיע כמעט מדי יום. שמונה חודשים לאחר שניסה לשים קץ לחייו, המייסד ויו"ר זק"א לשעבר זוכה לביקורים, אך לא מנציגי הארגון שאותו הקים. ובדיוק השבוע, בטקס הערכה שהתקיים באולם מועצת העירייה לכבוד 'יום המתנדב', קיבלו חמישה מתנדבי זק"א אות הצטיינות על פועלם. כחמישה קילומטרים ממקום האירוע החגיגי היה המייסד של הארגון המפורסם שרוע על מיטת חוליו.
2 צפייה בגלריה
משי זהב
משי זהב
משי זהב. אין שינוי במצבו
(צילום: אלכס קולומויסקי)
2 צפייה בגלריה
ביתו של משי זהב
ביתו של משי זהב
ביתו של משי זהב
(צילום: אלי מנדלבאום)

הצוות הרפואי מתפעל

ב־22 באפריל ניסה יו"ר זק"א בעבר יהודה משי זהב לשים קץ לחייו בביתו בגבעת זאב על רקע החשדות נגדו בביצוע של עבירות מין. כמה שעות מאוחר יותר היה אמור להתפרסם עליו תחקיר בתוכנית 'עובדה', ולמרות ההתלבטויות אם לשדר את התחקיר הוא שודר באותו ערב. עם פרסום התחקיר התפוצצה הפרשה בגדול. המשטרה פתחה בחקירה בחשד כי משי זהב ביצע עבירות מין במספר קורבנות ובמשך שנים. מובן שעקב מצבו הבריאותי הוא לא יעמוד לדין, והיו קורבנות שזעמו על כך שהוא לא העז לעמוד מולם בבית המשפט והעדיף לנסות לשים קץ לחייו.
עוד כתבות בנושא:
עובדים במוסד הרפואי מספרים כי בני משפחתו (ואותו עובד שנחשב למקורבו) כמעט שאינם משים ממיטתו ובאים לבקרו מדי יום. הצוות הרפואי מביע את התפעלותו ממסירותם של בני המשפחה, שמתמידים בביקורים למרות העובדה שנכון להיום אין שיפור במצבו והוא אינו יכול להגיב לסביבתו. עם זאת בני המשפחה לא איבדו תקווה והם עדיין מתפללים לרפואתו השלמה של אב המשפחה. כאמור, עד היום לא הגיעו נציגי הארגון שייסד לבקרו בבית החולים. גורם בזק"א מעריך כי הסיבה לכך היא החשש מפני התקשורת, שעשויה 'להעלות על המוקד' את הנציגים שיעזו לעשות כן.