הגיחון, תאגיד המים והביוב של ירושלים, מבשרת ואבו-גוש מעדכן כי בשל מלחמת 'חרבות ברזל' יינתנו שורה של הקלות בתעריפים ומועדי התשלום ללקוחות הגיחון הנמנים עם אנשי כוחות הביטחון, תושבי הרשויות ירושלים, מבשרת ציון ואבו גוש ומשפחות המארחות תושבים שפונו מבתיהם בשל מצב החירום.
1 צפייה בגלריה
 הפסקת מים
 הפסקת מים
הגיחון בבשורה לתושבי ירושלים
(צילום המחשה: shutterstock)

דחיית תשלומים


במסגרת הסיוע של תאגיד הגיחון הוחלט כי אנשי כוחות הביטחון ואו כל לקוח של הגיחון המתגורר בערים ירושלים, מבשרת ואבו גוש אשר נפגע בגין המלחמה ובשל כך נבצר ממנו לשלם את חשבון המים במועדו בשל המצב (חשבון שנועד לפירעון מיום 7.10.2023 ועד ליום 7.11.2023), תינתן לו ארכה של 30 ימים לתשלום החשבון ללא שום עלות בגין הדחיה.

הקלה בתעריפי המים


במסגרת המאמץ הלאומי משפחות רבות בערים ירושלים, מבשרת ציון ואבו גוש מארחות תושבים שפונו מביתם מדרום וצפון הארץ, במסגרת זאת הוחלט כי משפחות אלה יהיו זכאיות להטבה של עד שלושה חודשים בתעריפי המים בהתאם למספר התושבים אותם הם מארחים.

קראו גם:

בחברת הגיחון מציינים ההחלטה בעניין ההקלות התקבלה בתיאום עם רשות המים והן כחלק מהמאמץ הלאומי לסייע לתושבים בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים, זאת במסגרת החוק לדחיית מועדים חרבות ברזל והוראת שעה כללי המים (כמות מוכרת חרבות ברזל).
בבוקר ה-7 באוקטובר פתח ארגון הטרור חמאס, יחד עם ארגוני טרור ופעילי טרור נוספים, במתקפת פתע מזעזעת וחסרת תקדים בהיקפה על מדינת ישראל ואזרחיה. אלפי מחבלי חמאס חדרו לשטח מדינת ישראל, ובעשרות מוקדים שונים, ביישובי הדרום ובמוצבי צה"ל, ביצעו מתקפה מתוכננת ומאורגנת נגד אזרחים ישראלים. במתקפה זו נרצחו באכזריות יותר מ-1,400 בני אדם, רובם אזרחים ישראלים, נפצעו אלפים, ונחטפו לפחות 203 בני ערובה לעזה. במקביל, חמאס וארגוני הטרור האחרים שיגרו אלפי רקטות לעבר ישראל.