התאחדות המלונות בישראל תוקפת הערב (רביעי) בחריפות שניים ממלונות היוקרה הבולטים ברושלים — ״מצודת דוד״ ו״ממילא״, שעד כה לא פתחו את שעריהם עבור מפוני ישובי הצפון והדרום.

3 צפייה בגלריה
אלפרד אקירוב
אלפרד אקירוב
אלפרד אקירוב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"לצד ההתגייסות חסרת התקדים של כל מלונאי ישראל לטובת הסיוע לעורף הישראלי ולאזרחי מדינת ישראל תחת התקפה המאיימת על חיינו ועל עצם קיומה של המדינה, נמצא מלונאי שסירב לפתוח את שערי מלונותיו לטובת קליטת אזרחים שנאלצו להתפנות לאלתר מבתיהם ולעבור בתי מלון", אמרו בהתאחדות.
3 צפייה בגלריה
מלון ממילא
מלון ממילא
מלון ממילא
(צילום: עמית שאבי)

3 צפייה בגלריה
אקירוב
אקירוב
אקירוב
(צילום: שלומי כהן)

״זוהי משימה לאומית שאנו, חברות וחברי התאחדות המלונות גאים לקחת בה חלק. בעוד חברינו עושים לילות כימים למען מפוני עוטף עזה, דרום הארץ, קרית שמונה, קיבוצי ומושבי הצפון, בחר החבר אלפרד אקירוב לסגור את שערי מלונותיו ואף כשהתבקש בכל לשון של בקשה לסייע בקליטת מפונים - עמד בסרובו. לאדם זה, יהיה חשוב ומשמעותי ככל שיהיה, אין מקום בשורות חברות וחברי ההתאחדות. הוא פגע באינטרסים של מדינת ישראל".
בסוף ההודעה מבהירים בהתאחדות: ״נשיאות ההתאחדות מבקשת מהחבר אלפרד אקירוב לחזור בו מסרובו לאלתר ואם לא - לפרוש משורותיה. אם לא כן, אנו מבקשים מיו״ר מועצת ההתאחדות לכנס את המועצה ולהרחיקו״.

עוד בחדשות:
מאלרוב, חברת הנדל״ן שבבעלותו של אקירוב מסרו מוקדם יותר השבוע כי ״בשל המצב הבטחוני אין לחברה את מספר העובדים הדרוש כדי לאפשר תפעול של המלונות בירושלים״
פורסם לראשונה: 19:35, 25.10.23