משפחתו של אדיר טהר שנפל בקרב ב-7 באוקטובר, ושנקבר פעמיים, פתחה לאחרונה בקמפיין מיוחד לזכרו. הרעיון: להקים מרכז עבור נערים בסיכון. היעד: 500 אלף דולר. עד כתיבת שורות אלו גויסו 24 אלף דולר.
2 צפייה בגלריה
סמל אדיר טהר ז"ל
סמל אדיר טהר ז"ל
סמל אדיר טהר ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

ב–7 באוקטובר אדיר טהר, לוחם גולני בן 19 מירושלים, נלחם באומץ ובגבורה ב'מעבר ארז', עד שנפל בקרב. אף שלא נקבר בשלמותו, נערכה לו לוויה ארבעה ימים אחר כך. בסוף חודש דצמבר איתרו לוחמי צה"ל ב'כיכר פלסטין' שבעזה חלקים נוספים מהגופה, ובנוכחות מצומצמת התכנסה המשפחה השבוע שוב בהר הרצל. "פתחנו את הקבר פעמיים בגלל רוע ואכזריות שאין להם מילים", אומר האב השכול בשיחה אז עם mynet ירושלים.
"מיזם "אדיר במרום" הוא ע"ש אדיר טהר הי"ד, לוחם גולני שנפל על קידוש ה' במוצב ארז ביום מתקפת ה-7 באוקטובר", כתבה המשפחה בקמפיין מימון ההמונים, "אדיר שימש כצלף ובאותו היום הצליח להביא למותם של מחבלים רבים ובכך הציל חיים במוצב ובמעבר ארז.

2 צפייה בגלריה
אדיר טהר ז"ל |
אדיר טהר ז"ל |
אדיר טהר ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

עוד בחדשות:

"על מנת שנוכל להנציח את זיכרו של אדיר, אנחנו מעוניינים להקים מרכז שיקבל אליו נערים בסיכון ובכך לעזור לצעירים לא להיות במעגל הפשע, ושיוכלו לתרום לחברה ולחבר אותם גם לצד הרוחני. זה היה דרכיו של אדיר- לקרב את החלשים ולעזור להם. בע״ה נזכה להיות ממשיכי דרכו".
לתרומה לקמפיין - לחצו כאן.