אודי אוחנה (25) מעין כרם נתקל במודעה שמציעה כלב לאימוץ. אוחנה, שעבר לירושלים לפני מספר שנים כדי ללמוד באקדמיה למוזיקה, התקשר. ״אני בסיסט ומנגן עם אומנים כמו ישי ריבו ואיתי לוי״, סיפר השבוע ל-mynet. ״עכשיו אין בדיוק עבודה בתחום ואני עובד באבטחה מדי פעם, וגם עברתי פרידה ממישהי והרגשתי מאוד לבד בבית. כל החברים שלי במילואים ורציתי להכניס שגרה בתוך הבלגן".

3 צפייה בגלריה
פול, השבוע בירושלים
פול, השבוע בירושלים
פול, השבוע בירושלים
(צילום: mynet)

מי שפרסמה את המודעה היא אמא של חייל מיחידת יהלום שמתגוררת גם היא בשכונה. ״החייל סיפר לי שהכלב היה מאוד חברותי. הוא מייד רץ לחיילים, ישן איתם ואכל איתם טונה שהיתה להם ורק חיפש אהבה. אחד המפקדים שם הוא וטרינר. הוא בדק אותו ואמר שמאבחון ראשוני מדובר ברועה בלגי בן שישה חודשים, רזה מאוד אבל בריא. החיילים העבירו אותו לארץ והבנתי שהוא טייל בכל הארץ. אני לא יודע כמה זמן אבל אני מניח שכמה שבועות, כי הוא היה בבסיס בצפון ואחר כך בבאר שבע וגם בבתים של כמה חיילים״. הגור הקטן מצא סוף סוף בית חדש וגם שם חדש.
3 צפייה בגלריה
פול, השבוע בירושלים
פול, השבוע בירושלים
פול, השבוע בירושלים
(צילום: mynet)
3 צפייה בגלריה
פול
פול
פול ואודי
(צילום: mynet)
״החיילים קראו לו זיגי, ואני פחות אהבתי והחלטתי לקרוא לו פול, כי יש כמה פולים שאני מאוד אוהב, פול מקרטני, פול סיימון, ועוד נגן בס מפורסם בשם פול צ'יימברס. החיבור הראשוני שלי, כדי שיהיה קל להתחבר אליו. לקח לו כיומיים עד שהוא הבין ולשם זיגי הוא כבר לא עונה'. מתברר שהמלחמה משפיעה גם על בעלי החיים. 'אנחנו עדיין עובדים על החיבור בינינו״.

״הוא אוהב אותי, אבל מאוד קשה לו איתי כי הוא רואה בי דמות סמכותית ולפעמים הוא קצת פוחד. אני עובד עם מאלף בשם אור סופר מגבעת יערים. הוא עשה לפול אבחון ותוכנית. כבר אחרי כמה ימים פול הפסיק לעשות צרכים בבית, לעלות על המיטה ולנשוך שקיות. אנחנו גם עובדים על הרגלים שנשארו לו כנראה מהתקופה בעזה. הוא רץ לפחי זבל לחפש אוכל. אנחנו עובדים להעביר לו את המסר שיש פה שפע והכל בסדר".