שבוע לפני בחירת יו"ר סיעת 'התעוררות', עינב בר–כהן הסירה את מועמדותה מהתפקיד ובכך זכה חבר המועצה, אדיר שוורץ בן ה- 28 ליו"ר התעוררות. שוורץ: "אני מודה בשמי ובשם פעילי ופעילות התנועה לעינב, על שירות ארוך שנים לטובת התנועה. אני מאמין ומצפה לכך שעינב עוד תשוב לזירה הפוליטית. התעוררות חזקה, גדולה ומאוחדת ויחד נעשה פה דברים גדולים".
3 צפייה בגלריה
אדיר שוורץ
אדיר שוורץ
אדיר שוורץ
(צילום: יואב דודקביץ')

לפני כשבועיים החליט יו"ר התעוררות לאחר 14 שנה על התפטרותו כיו"ר התעוררות ולקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים .לצורך בחירת תפקיד יו"ר התעוררות, אמורות בעוד כשבעה ימים להתקיים בחירות ביום חמישי הודיעה בר כהן על הסרה מועמדותה מהתמודדות ב- 17 בנובמבר כך, זוכה שוורץ להיות בלעדי.
קראו גם:
בר כהן הצטרפה להתעוררות בקדנציה הקודמת ב-2013 והיתה לחברת מועצה בולטת שהחזיקה את תיק קידום עסקים, בנוסף היא משמשת כמספר 2 בסיעת התעוררות, בין שאר עיסוקיה היא משמשת כיו"ר החברה הכלכלית ברמת גן, ושימשה ראש המטה של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה.
3 צפייה בגלריה
עינב בר כהן
עינב בר כהן
״החלטה קשה״. עינב בר כהן
(צילום: יואב דודקביץ')

״זו החלטה מאוד קשה עבורי ומי שדיבר איתי בימים האחרונים יודע גם עד כמה״, כתבה בר כהן. ״הלב שלי בירושלים ובהתעוררות. תמיד זה היה כך, וכך זה גם ישאר. זה לא קל לי אבל אני מרגישה אחרי הרבה התלבטויות שזה הדבר הנכון ביותר עבורי בשלב הזה של חיי ואחרי עשור של פעילות ציבורית למען ירושלים להתמקד בעשייה המקצועית. התעוררות פתחה לי את הדלת לחיים הציבורים, לימדה אותי לחלום ולהגשים, נתנה לי את הכוח והאמונה שאפשר לשנות ולהשפיע. היא הבית ספר הכי מטורף למנהיגות ולקיחת אחריות ואין עוד אף תנועה כזאת בארץ״.
3 צפייה בגלריה
מירב כהן ועופר ברקוביץ בראשית הקמת סיעת התעוררות
מירב כהן ועופר ברקוביץ בראשית הקמת סיעת התעוררות
מירב כהן ועופר ברקוביץ׳. מייסדי התעוררות
(צילום: בשמת איבי)
שוורץ (28) החל את פעילותו הפוליטי בגיל 16 כיו"ר מועצת התלמידים, בגיל 24 הצטרף ל'התעוררות' ולאחרונה הקים מועצת הסכמות בין חרדים לחילונים במרחב האזרחי. שוורץ נכנס למועצה רק לפני שנתיים וחצי ומהר מאוד הפך לחבר מועצה בולט.
לפני כחודש הצהיר בשיחה עם mynet ירושלים: "ב-6 השנים האחרונות אני מושקע כל כולי בעשייה בהתעוררות. לאורך כל הדרך, לא הורדתי את הרגל מהגז ולו לרגע אחד, כי אני מאמין שהתעוררות חשובה לירושלים, וירושלים היא הדבר הכי יקר לי בעולם. צברתי נסיון פוליטי ומקצועי, ואני מאמין שבעת הזו, יחד עם פעילי ופעילות התעוררות, יש בכוחי להוביל את התנועה להתחדשות שהיא זקוקה לה, למען ירושלים, ולהמשיך את דרכו של עופר".