לאחר שהלימודים בגימנסיה העברית הופסקו, שני בתי ספר נוספים בירושלים הודיעו על הפסקת הלימודים. בהודעה שנשלחה להורים מטעם הנהלת בית הספר אורט מינקוף במלחה דווח כי החל ממחר (ב') לא יתקיימו לימודים אלא למידה מקוונת. בנוסף, בתיכון הרטמן בנים הודיעו על הפסקת הלימודים עד סוף השבוע ומעבר ללמידה מרחוק. תלמידה בכיתה ה' בבית הספר זלמן ארן אובחנה כחיובית לקורונה. בעקבות זאת 14 מורות נכנסו לבידוד. תלמידה בכיתה ה' בבית הספר זלמן ארן אובחנה כחיובית לקורונה. בעקבות זאת 14 מורות נכנסו לבידוד.
2 צפייה בגלריה
אורט מינקוף
אורט מינקוף
אורט מינקוף
(צילום ארכיון: שלומי כהן)
"כדי לשמור על בריאות התלמידים והצוות ובני המשפחה, מחר לא יתקיימו לימודים בבית הספר אלא למידה מקוונת בלבד. מערכת שעות תישלח בהמשך היום. ידוע לנו שלא לכל התלמידים יש ספרי לימוד בבית ולכן השיעורים יתנהלו באופן המאפשר למידה גם ללא הספרים", נכתב בהודעה שנשלחה להורים.
בהודעה נכתב כי נכון לזמן זה אין צפי חזרה ללימודים. "אנחנו לא יודעים עדיין כמה זמן תימשך הלמידה מרחוק ומתי נחזור ללימודים כרגיל. המצב משתנה בתכיפות ואנחנו נאלצים להתגמש ולקבל החלטות מהיום למחר עד להתבהרות התמונה. נעדכן אתכם בכל שינוי והחלטה שתתקבל".
2 צפייה בגלריה
תיכון הרטמן
תיכון הרטמן
תיכון הרטמן
(צילום ארכיון: שלומי כהן)
בבית הספר הרטמן בנים הודיעו היום על הפסקת הלימודים ומעבר ללמידה מרחוק בעקבות הידבקות של אחד המורים בקורונה. בתיכון הרטמן בנות תתקבל החלטה לאחר תוצאות בדיקות הקורונה.
"אנו מעדכנים אתכם על כך שאחד המורים למתמטיקה בתיכון נדבק בקורונה. המורה עובד גם בגימנסיה. על כל תלמיד ששהה עם המורה להיכנס לבידוד על פי ההנחיות. יודגש כאן כי רק תלמידים שלמדו אצלו או קיימו איתו שיחות יידרשו להיות בבידוד", נכתב בהודעה שנשלחה להורים.
"כדי להמשיך ולשמור על בריאות הקהילה אנחנו מפסיקים לקיים את הלמידה הסדירה בבית הספר עד לסוף השבוע. לגבי המתכונות של יא-י"ב נשלח הודעה בנפרד. החל ממחר ושבים למתכונת של למידה מרחוק. מערכת שעות לימים הבאים תישלח לקראת ערב", הוסיפו.
יחד עם זאת, לפי החלטת ועד המנהל של הקונסרבטוריון שם לומדים גם תלמידי הגימנסיה, הוחלט להעביר את השיעורים עד ליום חמישי ללמידה מרחוק. "כולנו תקווה לחזרה בטוחה לשגרה בריאה ורציפה", כתבו בהודעה לתלמידים.
עד כה נדבקו בתיכון הגימנסיה 121 אנשי צוות ותלמידים. הבוקר נדבקו עשרות מורים ותלמידים במתחם 'היבדק וסע' במלחה ובהדסה עין כרם. יחד עם זאת, חניך בשבט הצופים ״מצדה״ נדבק אף הוא בנגיף.
בעקבות ההידבקות, ועדי הורים בשמונה בתי ספר בעיר מלבד הגימנסיה ופולה בן גוריון, הודיעו הבוקר כי לא יאפשרו את קיום הלימודים במוסדותיהם. בתי הספר הם תל״י בית חינוך, עופרים, אילן רמון, אורט מינקוף, טדי קולק, רנה קאסן, מקיף גילה והשלום.