בלשי היחידה המרכזית מירושלים, חשפו סליק של סמים מסוכנים במתחם מגורים בירושלים. מפתח שהיה תלוי על צווארו של אחד משני חשודים שנעצרו בחשד לסחר בסמים מסוכנים, עורר את חשדם של הבלשים. בדיקתם העלתה כי המפתח מתאים לדלת מחסן שמאחוריה מצבור סמים.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: shutterstock)

בימים האחרונים, שוטרי ימ"ר ירושלים, פתחו בחקירה בחשד לסחר בסמים מסוכנים מסוגים שונים ורבים, והפצתם ממתחם מגורים בדרום ירושלים. במהלך חקירתם ופעילות מבצעית שנערכה, תפסו בלשי המשטרה בשעת מעשה את תושב לוד בשנות ה-20 לחייו, בחשד שסחר סמים למספר ׳קליינטים׳ באזור מערב העיר ירושלים. ברשות החשוד נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוגים שונים בהם; קטמין, אקסטזי, דוסה, ממסי, MD, LSD וסכום כסף רב.
במקרה נוסף, נתפס גם כן בשעת מעשה חשוד נוסף (17) תושב מערב העיר בחשד לסחר בסמים מסוכנים. בעת שהחשוד הבחין בשוטרים, הוא ניסה להמלט והתנגד למעצרו עד שנעצר על ידי בלשי המשטרה שהבחינו במפתח שענד על צווארו ועורר את חשדם. כשנשאל על ידי בלשי המשטרה לפשר המפתח, השיב- ׳זה ליופי, אין לי שם כלום׳.


במסגרת חקירתו בימ"ר ירושלים, הוביל החשוד את הבלשים למחסן שנעול באמצעות אותו המפתח שענד על צווארו. לתדהמת הבלשים, מצאו כי החשוד הסליק ארגז ובו כמות רבה של חומרים החשודים כסמים מסוכנים ומסוגים שונים, בהם; שקיות רבות של MD, אקסטזי, 'מסטיקים', דוסה, קוקאין, קטמין, קנאביס ועוד. להערכת חוקרי הימ"ר, נהגו שני החשודים שנעצרו, לסחור בסמים מסוכנים בעיקר באזור מערב העיר ירושלים וחומרים אלו שאותרו, נתפסו ע"י בלשי המשטרה.
בערב חג סוכות, הובאו החשודים לדיון בבית המשפט שבסיומו, הוארך מעצרו של אחד החשודים עד היום (שישי) ואילו מעצרו של השני הוארך ב-7 ימים, עד לתאריך 22.10, לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות.
רפ"ק ערן אסרף, ראש צוות החקירה בימ"ר שהוביל את הפעילות, אמר: ״מדובר בפעילות נחושה של שוטרי הימ"ר, במסגרתה חשפנו סליק סמים פעיל בתוך בית מגורים במערב העיר, החל מחשיפת הסוחרים כאשר אחד מהם צעיר בן 17 שהוביל אותנו למחסן הסמים ועד לתפיסת הסמים הרבים במחסן ועל החשוד הנוסף. הסמים הללו בסופו של דבר מגיעים גם לצעירים והסחר בסמים מייצר פשיעה נוספת ופגיעה משמעותית באורח החיים ובבטחון האישי של התושבים ובבריאות הציבור. בהתאם אנו פועלים ונמשיך לפעול בכלים שברשותנו נגד מחוללי הפשיעה בתחום הסמים, בדגש לסוחרים ומפיצי הסמים, עד לחשיפתם, מעצרם, חקירתם והבאתם לדין״.
פורסם לראשונה: 13:10, 18.10.24