שוב תקרית אלימה בשוק הירושלמי: המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח על מקרה אלימות בשוק מחנה יהודה שהעלה חשד לניסיון סחיטה אלים של בעל העסק. שוטרי מחוז ירושלים עצרו שלושה חשודים במעשה.
2 צפייה בגלריה
שוק מחנה יהודה הבוקר
שוק מחנה יהודה הבוקר
שוק מחנה יהודה
(צילום ארכיון: אלינור פבריקר)
האירוע הזה מצטרף לשורה של אירועים פליליים בשוק בחצי השנה האחרונה. רק לפני חודשיים נורו 6 כדורים לעבר מסעדה ברחוב אגריפס. באותו שבוע נזרק גם רימון לעבר ביתו הפרטי של אחד מהסוחרים בשוק.
במהלך סוף השבוע האחרון, התקבל דיווח במשטרה בשעת לילה מאוחרת, על מקרה אלימות שהתרחש בשוק מחנה יהודה. למקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שהחלו באיסוף ממצאים בחקירת נסיבות המקרה. בעקבות מעשיהם של החשודים נגרם לבית העסק נזק רב. מהמקום פונה בעלי העסק עם חבלה חודרת בפלג גופו העליון, להמשך טיפול רפואי.
במסגרת חקירת המקרה ופעולות מגוונות שנעשו, בלשי תחנת לב הבירה איתרו ועצרו ביום שישי שלושה חשודים במעורבות במעשה, שני אחים תושבי ירושלים ותושב מעלה אדומים בשנות ה-20 לחייהם. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

2 צפייה בגלריה
שוק מחנה יהודה הבוקר
שוק מחנה יהודה הבוקר
שוק מחנה יהודה הבוקר
(צילום: אלינור פבריקר)

על פי החשד, ביום שישי לפנות בוקר הגיעו החשודים יחד עם נוספים, תקפו את הקורבן, גרמו לו חבלות בגופו ומיד לאחר מכן נמלטו מהמקום.

עוד בחדשות:

עוד על פי החשד, הרקע לאירועי האלימות כלפיו נסוב על דרישתם של החשודים לקבל לידם אחוזים מהרווחים של העסק- "דמי חסות" לכאורה, תוך הבטחה שהשקט בעסק יישמר. בצאת השבת, הובאו שלושת החשודים בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם ב-5 ימים, עד ליום רביעי הקרוב 6.12.23. חקירת המשטרה נמשכת.