הקצין הבכיר שעומד במרכז הפרשה בניצול יחסי מרות אל מול פקודתו הודה בחקירה בחשדות נגדו. עוד נודע ל-mynet כי החוקרים מחזיקים בממצא חזותי שמסיר כל ספק לגבי קשר רומנטי בין הקצין לשוטרת בנוסף למספר פריטים נוספים תוך שכל אלה גם מחזקים את החשד כי היא קודמה בתפקידה חרף היותה שוטרת חדשה. בתוך כך, בעלי תפקידים נוספים ביחידה צפויים למסור עדות בימים הקרובים בעוד מח״ש תנסה לבדוק האם ידעו על הקשר האסור.
1 צפייה בגלריה
המטה הארצי
המטה הארצי
המטה הארצי
(צילום: אדווה חולי)
חוקרי מח״ש הגיעו בתחילת החודש למשרדי היחידה בה משרתים הקצין ופקודתו - ועכבו את הפקודה לתשאול. במהלך הבדיקה אף הוחרם מכשירה הנייד ופורקו ממנו חומרים שונים המחזקים את החשד נגד הקצין הבכיר.
הקצין כאמור, כך לדברי גורם במח״ש "הודה בקיום הקשרים האסורים עם השוטרת". השוטרת הפקודה, כך על פי גורמים במחוז, הגישה בקשה לאסור פרסום הפרשה ואיסור פרסום החשדות נגד מפקדה – החשוד.
כפי שפורסם ייתכן ובעקבות החקירה מי מהמעורבים ייאלץ לסיים את תפקידו. חוק העונשין קובע כי העונש על ניצול יחסי מרות הוא עד שלוש שנות מאסר. הקצין החשוד, נחשב לבעל ידע רב בתחומו ועתיר זכויות אשר עמד מאחורי פענוחים של פשעים חמורים במרחב ירושלים בשנים האחרונות.
פורסם לראשונה: 09:56, 22.09.21