בית המשפט התיר לפרסם כי בנימין זאבי בנו של השר לשעבר רחבעם זאבי ז"ל הוא הנאשם השני ברצח ניסים שטרית ז"ל שנגדו הוגש כתב אישום ביום שישי האחרון. יחד עמו מואשם איש קהילת שובו בנים ברוך שרביט (76) .הפרקליטות מייחסת לשניהם עבירה של "רצח תוך ביצוע עבירה".
2 צפייה בגלריה
בנימין זאבי
בנימין זאבי
בנימין זאבי
(צילום: יואב דודקביץ')
מסנגורו של בנימין זאבי נמסר בתגובה לחשדות נגדו: "זאבי מכחיש את החשדות נגדו, עומד על חפותו, ואומר 'לא רצחתי אף אחד, סוף האמת להתגלות'. זאבי עזב את קהילת ״שובו בנים״ לפני שנים רבות ומאז עזיבתו הוא נרדף עד כדי סכנה לשלומו וביטחונו. כל מי שנכח בדיוני הארכות מעצר וקרא את כתב האישום יודע כי החשדות נגד זאבי מבוססים על עדות יחידה של אחד מאנשי הקהילה (ברוך שרביט) שקיבל הוראה מרב הקהילה לפני כחודש באותה פגישה מפורסמת בבית המעצר".
עוד מסר סנגורו: "כפי שעלה מהדיונים האחרונים בבית המשפט, תיק החקירה רצוף קשיים ומעלה סימני שאלה גדולים, בין היתר לגבי אמיתות דבריו וכוונותיו של העד היחיד. כאמור, זאבי עומד על חפותו ומכחיש כל קשר לעבירה המיוחסת לו. לאחר קבלת חומר החקירה ולימודו, יילחם מר זאבי בכל כוחו על חפותו ועל שמו הטוב בבית המשפט ושם הוא מקווה שיצא הצדק לאור".
2 צפייה בגלריה
ברוך שרביט וניסים שטרית ז"ל
ברוך שרביט וניסים שטרית ז"ל
ברוך שרביט וניסים שטרית ז"ל
(צילום: יואב דודקביץ' ובאדיבות כאן 11)
על פי כתב האישום שהוגש ביום שישי, זאבי ושרביט היכו למוות את ניסים שטרית ז"ל מאחר ולפיהם המנוח נפגש עם בחורות, דבר המנוגד לנורמות קהילת שובו בנים.