שוק רמלה לוד ירושלים חוזר: ל-mynet ירושלים נודע כי אותר שטח חילופי בו שוק רמלה לוד ירושלים יוכל לחזור ולפעול. מדובר בקרקע הסמוכה לצומת הרחובות בנבנישתי ודב יוסף, לא הרחק מסניף של רשת בית הפירות, בתחילת העלייה לשכונת גילה.
2 צפייה בגלריה
שוק רמלה לוד בירושלים,
שוק רמלה לוד בירושלים,
שוק רמלה לוד בירושלים,
(צילום: עמית שאבי)

אחד מבעלי השוק, אביב בן עמי אמר ל-mynet ו-ידיעות ירושלים: "הצלחנו לאתר קרקע פרטית פנויה המתאימה לגודל ולצרכים שלנו ונמצאת במקום מרכזי ונגיש לציבור הרחב. ברור שלפני שנפתח אנחנו צריכים ולהסדיר את השטח ולהכשיר אותו וגם לסדר מקומות חניה ללקוחות. העבודות יימשכו חודש ובנתיים במקביל בעירייה עוזרים לנו עם כל הליכי האישור הנדרשים. אחרי הכל נפתח מחדש ונחזור לפעילת הרגילה".
עוד בחדשות:
שוק רמלה לוד ירושלים הוא שוק של רוכלים ודוכנים פתוחים, ללא קירוי שהתקיים אחת לשבוע בימי שני והציע מכל הבא ליד, למעט ממכר פירות וירקות. השוק פעל בעיר 30 שנה, מתוכם 15 שנה בתלפיות וב-15 השנים האחרונות פעל במתחם תחנת הרכבת של מלחה.

2 צפייה בגלריה
שוק רמלה לוד בירושלים,
שוק רמלה לוד בירושלים,
שוק רמלה לוד ירושלים עובר דירה
(צילום: עמית שאבי)

לפני כחודש העירייה פינתה את השוק וסגרה את הדוכנים. זאת בעקבות עבודות שהחלו להתבצע לטובת הכשרת תוואי הרכבת הקלה. בשוק רמלה לוד ישנם כיום סדר גודל של כ-60 בעלי דוכנים ומועסקים בו כמאה משפחות, רובם המכריע ירושלמים.