ביום שישי שעבר נולדה בבית החולים הדסה בת לאליסף פרץ ולרעייתו נעה. האחות המיילדת אלינור ויינגלס לא היתה יכולה לעצור את ההתרגשות ואת הדמעות, כשהבינה שהיא שותפה לרגע כל כך מיוחד - התינוקת היא נכדה למרים פרץ, תושבת גבעת זאב אשר שכלה שניים מבניה במהלך שירותם הצבאי.
2 צפייה בגלריה
אליסף פרץ ובתו
אליסף פרץ ובתו
אליסף פרץ ובתו
(צילום: פייסבוק)

עיתוי גורלי

האב המאושר כתב בפייסבוק: "בערב שבת קודש באה לעולם נסיכה לבית משפחת פרץ, בת לאמא נעה הלביאה ואחות ליהונתן-אליעזר ותמר. היא נולדה בתאריך ח' באב, בדיוק ביום הולדתו של אחי אהובי, דודה הגיבור, אלירז פרץ הי"ד. ואני יודע שהוא היה איתנו בחדר לידה. כך דווקא בימי החורבן והשבר אנחנו זוכים לראות חיים חדשים שפורצים לעולם".
קראו גם:
האם והבת שזה עתה נולדה השתחררו מבית החולים במוצאי תשעה באב.
הסבתא המאושרת מרים: "היה בבית אור גדול כשאלירז נולד, למרות שהיה זה ערב תשעה באב. לצערי זה כבה כשאלירז נפל לפני 12 שנים בעזה. והנה ביום שישי נועה הגיעה לבית החולים בדיוק בח' באב והיא התקשתה והלידה לא התקדמה. מצאתי את עצמי מדליקה נר, ולמרות שזה יום ההולדת של אלירז, אני אומרת: 'אלירז בני תעזור משמיים לאשת אחיך שתלד בשלום, וכמו שהלידה שלך היתה קלה, כך זה יהיה'. ואכן נולדה נכדה מדהימה שהיא הנכדה ה־18, הנכדה הח"י.

2 צפייה בגלריה
מרים פרץ
מרים פרץ
מרים פרץ. "הרגשתי שמשמיים שולחים לי סימן"
(צילום: יואב דודקביץ')

"הרגשתי שמשמיים שולחים לי סימן - הנה יש ח"י, ממשיכים לחיות. באותו יום גם הסתבר לנו שצה"ל חיסל את מפקד הג'יהאד שהרג את אלירז בני ועוד חיילים רבים, והרגשתי שמעגל נסגר, שיש פה חיים, שכאילו מישהו אומר: תמשיכו, תחיו. הנה - לידה חדשה, וגם המחבל ההוא שפגע כבר איננו. אנחנו במעגל של חיים וזה מעין תיקון גדול. אין תיקון מפליא יותר מהתיקון הזה של חיים ומוות, שבתוך כל האופל יש עוד נכדה חדשה שמאירה את העולם בחיים ובעצם נותנת גם לנו כוח לחיות".