לא בכל יום מתועדת תאונת דרכים מטורפת כזו בירושלים - שלמרבה המזל כל המעורבים בה יוצאים ללא שריטה. אבל השאלה הגדולה היא - האם מדובר ברחוב מסוכן במיוחד?
1 צפייה בגלריה
התאונה ליד מלחה
התאונה ליד מלחה
התאונה ליד מלחה
(צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

זה קרה ביום שישי האחרון בצהרים, אז התקבלה ידיעה במד"א על רכב שהתהפך בדרך יצחק מודעי, הסמוכה לגן החיות התנכי והגן הטכנולוגי במלחה. בסרטון שהפך ויראלי נראה הרכב כשהוא מתהפך ונופל מהכביש למעלה, שובר את הגדר ונוחת בכביש התחתון.

המכונית נופלת
(צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)


הנהג ההמום בן ה-23 פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קל ושוחרר כעבור זמן קצר. על פי עדי ראיה שהיו במקום, בדרך נס, נהג הרכב יצא כמעט ללא שריטה ממה שנראה כתאונה חמורה מאוד.
לטענת הגולשים בפייסבוק, מדובר בסיבוב מסוכן שמסכן את חיי הנוסעים. "דחוף ברכת הגומל", כתבו רבים מהגולשים והודו על הנס הגדול. מיעוטם היו ציניים וגיחכו: "מצלמים עונה חדשה של מהיר ועצבני", כתב אחד, "אין על הוויז והשיבושים שלו", כתב אחר.
השאלה לגבי מסוכנותו של הרחוב רק מתחזקת, בהתחשב בכך שרק לפני חודש התהפך באזור קו 512 של סופרבוס, למרבה המזל גם האירוע הזה נגמר בטוב.

קראו גם:

"היתה תקלה באוטובוס", סיפר למיינט יו"ר ועד העובדים בסופרבוס, מאג'ד מברוכ, "האוטובוס חשמלי והחשמל התנתק באיזושהי צורה. לפי מה שהבנתי מהנהג הוא היה מחוץ לאוטובוס כי בדיוק דיווח לממונים עליו על התקלה, ולא היה נוסעים", לדבריו מברוכ, האוטובוס נחת על המסילה של הרכבת בגן החיות התנכי. כך זה תועד:

תאונת האוטובוס
(צילום: באדיבות מאג'ד מברוכ)


ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל מתייחסת לנושא זה של תאונות דרכים ונפגעים כתוצאה מכך, בכובד ראש לאורך כל ימות השנה. גם תאונות אלו שהתרחשו באזור גן החיות לאחרונה, נבחנות על ידי גורמי המשטרה- בוחני תאונות הדרכים ומהנדסי התנועה, לצד גורמי הרשות. לצד בחינת וחקירת תאונות הדרכים, עוסקת המשטרה רבות בנושא מניעה ואכיפה, בדגש למוקדי תאונות ובהתאם לניתוח מאפייניהן".