אירוע חשיפת תכני הפסטיבל הירושלמי — בתל אביב: בימים האחרונים נשלחה לעיתונאים הזמנה לאירוע במסגרתו יציגו בפנים את עיקרי תוכנית פסטיבל ישראל ירושלים 2022. האירוע יציג בין השאר הצוות האמנותי החדש, את התכנית האמנותית לפסטיבל ואת חידושיו העיקריים. אלא שבלשכת ראש עיריית ירושלים יחד עם עיתונאים בבירה, הופתעו לגלות שהאירוע יערך במרכז לתרבות ואומנות יהודית עכשווית בתל אביב. לאחר מספר שעות בהן סערו הרוחות, נכון לליל אמש (ראשון), הוחלט להעביר את האירוע לירושלים.
2 צפייה בגלריה
 תיאטרון ירושלים
 תיאטרון ירושלים
תיאטרון ירושלים
(צילום: סבסטיאן שיינר)
פסטיבל ישראל, שהפך לאחד מאירועי התרבות האהובים והמזוהים ביותר עם העיר, נערך בבירה מאז שנת 1961. הוא צפוי להיפתח ב-15 בספטמבר 2022, יימשך שבוע וכמיטב המסורת יארח עשרות מופעי מחול, מוזיקה, תיאטרון פרפורמנס, ווידאו ארט ומיצגים לצד הפקות מקור ישראליות ומופעי רחוב הפתוחים לקהל הרחב.
קראו גם:

הנהלת הפסטיבל: מנסים להגיע לכולם

"זאת שערורייה אסור להיכנע לתכתיב של מספר מצומצם של עיתונאים תל אביביים שלא נאה להגיע למסיבת העיתונאים בירושלים״, אמרה ל-mynet כתבת ג׳רוזלם פוסט, פגי סידור: ״מה שהכי מקומם שהם יגיעו לכל המופעים בהזמנות כמובן הם לא משלמים עבורם, אני מעריכה שעל מנהלי הפסטיבל הופעלו לחצים גדולים על מנת להעביר את אירוע החשיפה לתל אביב, אני לא אגיע ולא אכתוב עליו".
2 צפייה בגלריה
עשרות מופעים, מאות אמנים
עשרות מופעים, מאות אמנים
עשרות מופעים, מאות אמנים
(ארכיון: פסטיבל ישראל)
מנכל הפסטיבל, אייל שר אמר בשיחה עם mynet: "מדובר באירוע לאומי ובינלאומי שמתקיים בירושלים וכך גם קמפיין החשיפה שלו, שמתקיים גם בעיר וגם במקומות אחרים בארץ וברחבי העולם. אנחנו משתמשים במגוון כלים שיווקיים ויחצניים בהתאם לצרכים שלנו בצורה כמה שיותר יעילה. אם מערכות עיתונים, עורכים וכתבים פועלים במרכז, אנחנו ננסה להגיע אליהם. בדיוק כמו שנציב שלט באיילון שמזמין את הקהל לפסטיבל״.
מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "ערב הפתיחה של פסטיבל ישראל ותדרוך הכתבים, ככל הידוע לעירייה, יתקיים רק בבירת ישראל, ירושלים".