הטעיה, זה מה שעושה לנו מזג האוויר בירושלים בימים הקרובים. בשבת תתחילו להרגיש שהחום יורד, ותחשבו שאולי הנה - מתחילים להריח כבר את הסתיו. אל תמהרו להתפתות, זה עוד מוקדם מדי. זו התחזית המלאה לירושלמים לשבוע הקרוב.
1 צפייה בגלריה
טיילת ארמון הנציב
טיילת ארמון הנציב
נוף חם מטיילת ארמון הנציב
(צילום: אדווה חולי)

אז בשבת, כמו שאמרנו, נהיה סוף סוף מהצד הנכון של קו 30 המעלות - כלומר מלמטה. 29 מעלות צפויות בשבת בצהריים בירושלים, ובשירות המטאורולוגי אומרים שתורגש הקלת מה בעומס החום, אבל מזהירים שהוא עדיין כאן בשעות הקשות של היממה. יהיה מעונן חלקית עד בהיר במהלך היום.
אבל עם פתיחת השבוע, מעלות החום מזנקות שוב. ביום ראשון צפויות לנו 31 מעלות בירושלים, ולאחר התפזרות העננים של הבוקר צפוי יום בהיר למדי, מה שרק אומר שתורגש בהחלט הכבדה בעומס החום בבירה. בלילות ממשיך להיות נעים יחסית, עם טמפרטורות מינימום של 19-20 מעלות לפנות בוקר, כמו שאנחנו אוהבים.
ביום שני עוד עליונת, ל-32 מעלות בצהריים, וזה יהיה היום החם ביותר של השבוע הזה בירושלים, תשתדלו לא לעשות יותר מדי פעילויות בחוץ בשעות השיא.
בימים שלישי ורביעי הטמפרטורה מתקבעת על 30 מעלות בצהריים, שלישי יהיה יותר מעונן חלקית ורביעי בהיר. הקלה מסוימת תגיע רק ביום חמישי, עם ירידה שוב ל-29 מעלות ביום ו-18 בלילה בירושלים.

קראו גם:

אז אוגוסט מסתיים אבל הוא בהחלט עוד כאן, עוד לא מרגישים את הסתיו הירושלמי מתגנב. כשזה יקרה (ונקווה בקרוב), נרגיש את זה בעיקר בלילות. תחזיקו אצבעות.