בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החשוד בסדרת ההצתות אמש בשכונת רוממה בארבעה ימים. על פי חשד המשטרה, הוא תכנן לבצע 22 פעולות נוספות. בית משפט דחה את הבקשה לאסור את פרסום שמו אך נתן עיכוב ביצוע עד ליום ראשון.
2 צפייה בגלריה
החשוד בהצתות ברוממה
החשוד בהצתות ברוממה
החשוד בהצתות ברוממה
(צילום: לירן תמרי)
נציג המשטרה אמר במהלך הדיון: "הלילה התרחשו מספר הצתות באזור בניינים בשכונת רוממה. המשיב אותר סמוך לאחד המקומות שהוצתו. בפעולות חקירה שנעשו בזירה עלה חשד כי המשיב הגיע עם פריטים ייחודים.
עוד בחדשות:
"המשיב אותר בשטח, ואמר לאחד השוטרים שהוא מצלם את ההצתה על מנת לעלות איתה בקבוצת וואטסאפ של דיווחים. הוא סירב לעיכוב הוא החל להשתולל ולתקוף שוטרים עד שהגיעו שוטרי יס"מ. בחקירתו הראשונה, הוא הכחיש ולאחר מכן נחקר פעם נוספת ואז נשבר והודה במיוחס לו תוך שהוא מפרט על סדרת הצתות שעשה הלילה. הוא השיב כי הוא סובל מבעיה של הצתות. אין צורך להכביר שמדובר בעילת מעצר של מסוכנות".
במהלך הדיון אמר החשוד: "כשעשיתי את המעשים - לא ידעתי מה אני עושה. שתיתי".
2 צפייה בגלריה
האוטובוס שהוצת ברוממה
האוטובוס שהוצת ברוממה
האוטובוס שהוצת ברוממה
(צילום: כבאות והצלה במחוז ירושלים)
כזכור, אתמול הוצתו אוטובוס ובניינים ברחוב עלי הכהן ויוסף זיו ברוממה. כוחות ההצלה של מחוז ירושלים השתלטו על השריפות ולא היו נפגעים באירוע. עוד נבדק, האם יש קשר בין דפוס ההצתות אמש לשריפה הגדולה ביום שלישי לפנות בוקר ברחוב סורוצקין בה נפגעו 6 בניינים, ו-80 בתים מהשריפה, ונשרפו עשרות כלי רכב ומחסנים, וכן נפצעו מספר דיירים בדרגות פציעה שונות.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים