להודעה הזאת לא ציפו בהדסה: לאחר 14 שנים שבהן שימשה מירה מזרחי כסגנית ועד העובדים בהדסה, היא הודיעה על התפטרות. מזרחי תמשיך כמובן כמנהלת מחלקת עובדי הבית.
1 צפייה בגלריה
מירה מזרחי
מירה מזרחי
מירה מזרחי
(צילום: פרטי)

ההודעה

את ההודעה על ההתפטרות שלחה מזרחי בתחילת השבוע לעובדי המרכז הרפואי. וכך כתבה: "לאחר שנים רבות ותקופה ארוכה כחברה בוועד עובדים, החלטתי להודיע על סיום תפקידי בנובמבר 2022.
"אני שמחה לראות שאני עוזבת ועד מצליח וגאה לומר שהייתי חלק ממנו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות על כל התקופה שבה עבדתי לצידכם וייצגתי את העובדות והעובדים נאמנה. מאחלת בהצלחה לכולם".
קראו גם:
להודעה זו לא קדמה שום התרעה והיא הפתיעה לא מעט עובדים וחברים בוועד. הסיבה: מזרחי תמיד התהדרה בתפקידה הבכיר בוועד העובדים וגם היתה מעורבת מאוד בבחירות שהתקיימו ביוני האחרון. מנהלת מחלקת עובדי הבית של הדסה תמכה נמרצות באמנון ברוכיאן כדי להבטיח את המשך מקומה כסגניתו גם לאחר הבחירות.

והמטרה הבאה

גורמים במרכז הרפואי טוענים כי אחת הסיבות להתפטרותה היא, כך נראה, העובדה שמזרחי מעוניינת להגיש את מועמדותה לתפקיד האמרכלות. תפקיד זה צפוי להתפנות לקראת יציאתו האפשרית לפנסיה בשנה הבאה של אודי שאולוף, האמרכל הנוכחי.
כיוון שהאמרכלות בהדסה היא תפקיד ניהולי בכיר, העובדה שמזרחי משמשת בתפקיד בכיר בוועד העובדים עומדת לה לרועץ, ולכן, מעריכים הגורמים, היא בחרה בהתפטרות כדי להסיר את המכשול הזה.