כמעט ילדה בחניון: שרה בביאן מיילדת במרכז הרפואי שערי צדק סיימה השבוע משמרת רגילה בחדר הלידה וכשהגיעה לחניון הבחינה ביולדת שכורעת ללדת במונית. מיד היא ניגשה אליה, ערכה לה בדיקה והובילה אותה לחדר הטראומה יחד עם צוות חדר מיון הסמוך לחניון שם יולדה. לאם ולתינוק שלום.
2 צפייה בגלריה
שרה בביאן (משמאל) עם היולדת והתינוקת
שרה בביאן (משמאל) עם היולדת והתינוקת
שרה בביאן (משמאל) עם היולדת והתינוקת
(צילום: המרכז הרפואי שערי צדק)

לקראת חצות, הבחינה שרה בביאן בעודה עושה את דרכה לכיוון רכבה במונית ובה אישה הרה כורעת ללדת. שרה סיפרה כי לא היה שום ספק כי בכוונתה להיחלץ למשימה.
קראו גם:
"ניגשתי לשאול לשלומה של האישה, האישה בת 30 מירושלים בשבוע 40 להריונה, סיפרה כי היא סובלת מצירים לא זמן רב אך כי היא בדרך כלל יולדת מהר. צוות חדר מיון שהיה בחניון סייע בהעברת היולדת לחדר הטראומה במרכז הרפואי", סיפרה בביאן, "היה נס גדול שהאישה הספיקה להגיע לסביבת לידה מתאימה שכן חבל הטבור של העובר היה כרוך סביב צווארו, הלידה אירעה בתוך חמש דקות מהרגע בו האישה הגיעה לחניון, הצוות המיומן ביצע את הבדיקות הנדרשות ולאם ולתינוקת שנולדה במשקל 2.800 שלום".
היולדת ב' סיפרה כי היא לא הופתעה כלל וכי הלידות שלה כולן מהירות מאוד מהממוצע. הלידה השנייה שלה אף אירעה בביתה. שאר הלידות אירעו בתוך פחות משעה מתחילת הצירים, אך למזלה הספיקה כמו בפעם הזו להגיע בזמן ללידה בסביבה עוטפת ומקצועית.

2 צפייה בגלריה
שערי צדק
שערי צדק
כמעט ילדה בחניון שערי צדק
(צילום: יואב דודקביץ')

"הצירים החלו 10 דקות לפני שהגעתי לחניון", כך גוללה ב' את סיפורה, "פקק תנועה קטן שינה את התכנית ללדת בחדר הלידה והפעם כמעט ילדתי במונית. זו הלידה הרביעית שלי ומאוד חששתי ללדת במונית, שרה הגיעה ממש בזמן וברגע המתאים, היתה שליחה נאמנה, ליוותה אותי כל הדרך ונשארה ליילד אותי. אני ממש מודה לה ולצוות המקסים בשערי צדק שטיפלו בי ובתינוקת במסירות ומקצועיות".