היא אמנם לא זכתה בתואר השורדת האחרונה אך אין ספק שהשורדת הירושלמית, גל רובין הוכיחה שאין דבר העומד בפני הרצון. בפוסט ארוך שפרסמה באינסטגרם היא סיכמה את החוויה וגם סיפרה על הדחייה החברתית שעברה לאחר החזרה ארצה.
5 צפייה בגלריה
גל רובין בגמר
גל רובין בגמר
גל רובין. "הייתי נאמנה לדרך שלי ולא זכיתי"
( צילום מסך, רשת 13)
"הגעתי לאי בודד אי שם רחוק. באמצע החיים המוטרפים שלי, עם מטרות ורוח לחימה, שלא יביישו לוחמי מארינס. הילדים אלה שהניעו לי את המנוע התחרותי, הרצון להוכיח שעל אף שהקשרים בחיים שלי בהם הייתי לא משויכת. במשפחה בנישואים ביציאה בשאלה והניבו צניחות ריגשיות.. שאני כאן להוכיח.
"הייתי בת אדם אי שם בסוף העולם, התנתקתי מהכאב מהכלכלה מהלחצים והדאגות המבעבעים שהשארתי בישראל. והתמסרתי למשחק מטורף שחי ונושם רק את עצמו. התחברתי לטבע, האי הפך לבית שני שלי, התאקלמתי בו תרתי משמע, יצרתי המון חברויות, הייתי ישרה וכנה, שימשתי החוליה החזקה. בתחילת דרכי על החול החמים הגחליליות, בלילות עם שמיכת כוכבים, נשאבתי לשקט, לפאוז שפתאם נקלעתי אליו במתנה. נטולת הבלי העולם הזה.

קראו גם:

"כולם יצרו בריתות בעודי נהנת מרעש הגלים והצבעים בזריחות. אחרי חמישה ימים, התנערתי, הבנתי שאני במשחק שמטרתו לזכות במיליון שקלים. ואני כ"כ רוצה קצת לשחרר מהכתפיים שלי, להגשים חלומות לילדים. להתקדם קצת יותר לעבר החלום העצמאי. הפעלתי את כל המנגנונים שפתחתי שנים.

5 צפייה בגלריה
גל רובין ואלית מוסאיוף
גל רובין ואלית מוסאיוף
גל רובין ואלית מוסאיוף, הזוכה בתואר השורדת האחרונה
( צילום: מיכאל טומרקין)

"לא נחלשתי לא התלוננתי לא בכיתי. הייתי נאמנה לדרך שלי. ולא זכיתי. אמנם הדחתי את כולם במשחק, באופן משחקי מוחלט. מאותו הרגע - אותי הדיחו חברתית. המשימה שלהם הייתה להדיח אותי רגשית. זה גם הגיע לארץ, ועברתי שנה של זלזול והחרמה מצד החברים למסע והרגשה שכועסים עליי ואפילו שונאים. ולא, הפעם לא באופן משחקי, אלא בגלל המשחק.
"לא הייתה רוח ספורטיבית, בטח לא אחריות משחקית. ההיפך.. האשמה ונקמנות. וזאת הדחה חברתית, לא צלחו לקחת את המאמץ שלי ולהחמיא לו. אני הייתי אני, אתם הייתם אתם. ויאללה נקסט". אף אחד מהשורדים כמובן לא הגיב על דבריה אולם סהר כהן, דניאל ציוני וקייסי זפטה עשו לייק לפוסט שלה.

5 צפייה בגלריה
גל רובין
גל רובין
גל רובין
(צילום: מיכה לובטון)

גל רובין אם לשישה ילדים, התחתנה בגיל 17 ואת הילד הראשון היא הביאה לעולם בגיל 19. בגיל 29 היא חזרה בשאלה, התגרשה מבעלה ופתחה עסק עצמאי לאיפור ותסרוקות כלות. חברותיה אמרו ל-mynet כי "הישרדות זה צ'יפס בישבילה".
רובין מוכרת לצופים לאחר שהשתתפה קודם לכן בתכנית הריאליטי של כאן 11 "עוד ניפגש" וניסתה לחבר בני משפחה שניתקו את הקשר אחד עם השני. במהלך הסדרה חידשה את הקשר עם אביה החרדי.
רובין החלה את דרכה בתכנית בשבט טאגלוג ובתחילה לא היתה חלק מהברית של טל מורד, גיא רוזן, טניה לאורן וירדן זוהר. אך לפתע היא התחברה לטל מורד וכרתה עמו ברית ונשבעו לשמור זה על זו עד הסוף, וכך היה. הוא ניסה לחבר אותה לברית שלו, ונתקלה בריב עם ירדן זוהר. לאחר שחששו מורד ורובין כי גיא רוזן מהווה עליהם איום הם חשבו להדיח אותו. אט אט השניים פילסו את הדרך שלכם יחד עד לאיחוד בין שני השבטים. אז נוצר משולש בעייתי עם מאיה קיי שלטענת גל רובין גרם לטל לשהות פחות זמן עמה ולחשוש אם הברית עמו תתקיים.

5 צפייה בגלריה
גל רובין במשימה האחרונה
גל רובין במשימה האחרונה
גל רובין וטל מורד
(צילום מסך, רשת 13)

לאחר סיום התכנית התראיינו הזוג בתקשורת ואמרו כי רובין היא האחראית לכל המשברים שהיו ביניהם מהרגע הראשון שהכירו וכי היא מקנאה. אמה, טליה רובין, הגיבה לדברים בשיחה עם mynet ירושלים ואמרה: "אני יודעת ואני מכירה את גל, ואני יודעת מה המטרה שלה שלמה היא הגיעה להישרדות. זה רק נטו ממקום אסטרטגי, לא היה מקום לקנאה".
מספר ימים לאחר האיחוד, החליטה גל רובין כי יש צורך להדיח את מאיה קיי והיא מהווה עליהם איום. טל מורד החליט לרשום את שמה. אך יחד עם זאת לא התריע לה על הרעיון להדיחה ופרץ משבר בתחילת היחסים ביניהם. בשלוש המשימות החסינות האחרונות זכתה גל רובין אך דווקא במשימה הקריטית שבה יכלה לעלות ישירות לגמר היא הפסידה פעמיים. למרות זאת רובין עלתה לגמר הישרדות אך לא זכתה בתואר הנחשק.

5 צפייה בגלריה
טל מורד הצביע למאיה קיי
טל מורד הצביע למאיה קיי
טל מורד הצביע למאיה קיי
(צילום מסך, רשת 13)

רגע לפני עליית לתכנית לשידור היו לה 26 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, וכיום המספר עומד על 117 אלף עוקבים. היום היא מתחזקת זוגיות עם תמיר נחומי, קטפה קמפיין של מותג האופנה לי קופר וגם פתחה עסק חדש של תכשיטים בשם "רובי".