8 חודשים עברו מאז צילומי הישרדות, אבל הדרמות לא פוסקות: טליה רובין, אמה של השורדת הירושלמית גל רובין (31), מגיבה לטענותיהם של בני הזוג מאיה קיי (20) וטל מורד (20) שהכירו בתכנית וטענו כי רובין חיבלה ביחסים ביניהם.
3 צפייה בגלריה
טליה וגל רובין
טליה וגל רובין
טליה וגל רובין. "התהילה שיש היום למאיה וטל זה בזכות גל"
(צילום: באדיבות המשפחה)
בראיון שנתנו בני הזוג לקראת יום האהבה בעיתון "לאישה", טענו השניים כי בת בריתו של מורד בשבט טאגלוג, גל רובין, היא האחראית לכל המשברים שהיו ביניהם מהרגע הראשון שהכירו. מורד אמר כי עד האיחוד הוא ישן לצד גל בלילות ולאחר מכן גל לא הסכימה לו לישון עם מאיה. "היא הייתה בוכה, מתחרפנת, כאילו היא מאוהבת בי", אמר בראיון.
כעת, אמה, טליה רובין מגיבה לראשונה בשיחה עם mynet ירושלים לטענותיהם: "יש דברים שמאוד צורמים, אני לא אוהבת שאנשים עושים שיימינג במיוחד על גל, כי אני יודעת שזה לא נכון. היא הגיעה למסע הזה אך ורק ממקום של אסטרטגיות, והם לקחו את זה למקום אחר. אני חושבת שמאיה וטל לא ידעו איך לצאת מהמצב הלא נעים הזה ביניהם, אז הכי פשוט היה להגיד 'גל, גל'.

3 צפייה בגלריה
גל רובין, טל מורד ומאיה קיי
גל רובין, טל מורד ומאיה קיי
גל רובין, טל מורד ומאיה קיי
(צילום: מיכה לובטון)

"אני יודעת ואני מכירה את גל, ואני יודעת מה המטרה שלה שלמה היא הגיעה להישרדות. זה רק נטו ממקום אסטרטגי, לא היה מקום לקנאה", אמרה רובין ל-mynet ירושלים.
מאיה וטל אמרו שהיא ניסתה לחבל ביחסים שלהם.
"במה לחבל? כשהוא לא הזמין אותה [מאיה] לפיצה היא גם ניסתה לחבל? במה לחבל? דבר מאוד לגיטימי כשחוששים כשלוקחים בן ברית לדעתי - חוששים שהברית תישבר. כי זו דרך שטווים אותה בהמשך. מה זה עניינה להתעסק עם מה שילדים עושים? זה היה יכול לבוא ממקום חלילה של קנאה, מה שממש לא היה בכיוון של גל. זה לא הסגנון של גל בשום צורה. זו לא היא. אני מכירה את בתי טוב מאוד. גל ראתה נטו את המשחק בלבד ולא מעבר לכך".
היו גם טענות במהדורת השבט שבהן דורין רמזה לגל שהיא התאהבה בטל.
"חוץ מלהגיד ברבריות לשמה, וזה נקרא הסתה וחרם. היא הובילה את זה כמובן. אבל אני רואה את התגובות החיובית כלפי גל בפייסבוק. בנושא הזה הייתי פעילה כי כאב לי לראות את זה. דורין התקשרה להתנצל בפני גל לאחר התכנית. היא חטפה שיימינג מאנשים".
האם כשגל חזרה ארצה היא סיפרה על רגשות כלשהן כלפי טל?
"גל לא סיפרה על דבר כזה, לא היה ולא נברא. אני חושבת שכל הזמן טל אומר 'עשיתי לה [למאיה] עוול' 'עשיתי לה עוול'. מאוד נוח להשליך את זה על גל, אז טל קום כמו גבר, קח אחריות על עצמך ועל ההתנהגות שלך ותפסיק להגיד 'גל, וגל, וגל'. רואים שגל מאוד אהובה, אבל יש תגובות שליליות.
"לא חסר אנשים ממורמרים, מישהי דיברה על העניין שהיא [גל] הולכת קצת חשוף. נכנסתי לפרופיל שלה, לדעתי היא צריכה לעשות בדק בית ולשים לעצמה מראה על הפנים. מה לה ולטל, נו באמת. בהמשך הצופים יראו שאין לאמרות הללו שום בסיס. הכל היה נטו משחק חד משמעית".
מה האינטרס של טל ומאיה לפרסם דברים כאלו נגד גל?
"אהדת ציבור, להתחבא מאחורי מאיה, להצדיק סוג של התנהגות. גל דיברה נטו עם טל לגבי אסטרטגיית המשחק. מעולם לא היתה ביניהם שום קרבה - זה לא יכול להיות דבר כזה. היא לא הלכה למשחק כדי ליצור חברויות, אלא היא הלכה נטו כדי לשחק את המשחק. היה לה דרך ומסע שהיא רצתה להשלים. היה לה את הנישואים בגיל מאוד מוקדם".

3 צפייה בגלריה
גל רובין במשימה האחרונה
גל רובין במשימה האחרונה
גל רובין וטל מורד. הנתק החל לאחר החזרה ארצה
(צילום מסך, רשת 13)

קראו גם:

תרצי להעביר מסר לטל ומאיה?
"עושה רושם שהזוגיות של טל ומאיה מתקיימת רק מלשרבב את שמה של גל בכל שיח וחוזר חלילה. גל התקדמה הלאה, צברה עשרות אלפי עוקבים, מקדמת ליין תכשיטים, פרזנטורית של לי קופר והלבשה תחתונה, ואתם עדיין תקועים על האי".
"התהילה שיש היום למאיה וטל זה בזכות גל, זה העניין. אם גל לא היתה, מי בכלל היה זוכר אותם או שומע מהם? עובדה שמי שקיבל את הקמפיינים הכי טובים זו גל. אני לא זוכרת שמישהו קיבל קמפיינים יותר מגל. היא במקום אחר".