"גל לא רואה בעיניים, לא מפחדת מכלום. אחרי כל מה שהיא עברה בחיים – 'הישרדות' זה צ'יפס בשבילה", אומרת חברתה הטובה של גל רובין, חני להב ממעלה אדומים בשיחה עם mynet ירושלים.
7 צפייה בגלריה
"העממיות". חברותיה של גל
"העממיות". חברותיה של גל
"העממיות". חברותיה של גל
(צילום: באדיבות הילה זרגרוב)

גל גדלה במשפחה חרדית, התחתנה בגיל 17 וכבר בגיל 19 כבר הביאה לעולם את הילד הראשון שלה. לאחר הלידה השלישית הם עברו מאור יהודה למעלה אדומים שם הכירה את הבנות, ומאז הכל היסטוריה. היא הכירה את חני, הילה זרגרוב, אלכסנדרה ואסתר חפץ בגן השעשועים השכונתי וקראו לחבורה שלהן – 'העממיות', על שם סדרת הטלוויזיה בבימוי של נאור ציון. כך מידי שבת, לאחר שבעליהן חזרו מבית הכנסת הן העבירו שבתות שלמות יחד.
קצת לפני הגירושין היא פתחה את העסק שלה לאחר שלמדה איפור וסירוק כלות. "יש לה ידי זהב. היא תמיד היתה בעולם היופי ויש לה את זה באופן טבעי", אמרה חני ל- mynet ירושלים. בגיל 27 היא החליטה לחזור בשאלה, להתגרש ולשים את עצמה קודם.
מה הכי מאפיין את גל?
הילה: "הלב של גל. איזה לב יש לה. גם אם זה יבוא על חשבון הזמן הפרטי שלה. היא לא ממקום של לרצות. אלא ממקום של דאגה. יש לה לב ענק. היא אישה סופר עוצמתית. היא אומרת בדיוק את מה שהיא חושבת. אין סודות ומעצורים, גם אם לא נעים לשמוע. היו לנו תקופות בהתחלה בגירושים שלה. בתחילת הדרך עוד לפני שהיא ממש התגרשה כשהיא עוד ככה קיבלה בומבה של למצוא את עצמה".

7 צפייה בגלריה
"העממיות". חברותיה של גל
"העממיות". חברותיה של גל
"העממיות". חברותיה של גל
(צילום: באדיבות הילה זרגרוב)

חני: "חוכמת חיים מדהימה. אני אוהבת את הראש שלה ואיך שהיא רואה את הדברים. אם יש משהו יפה בגל - שהיא לא שיפוטית כלפי שום בן אדם, שום סיטואציה, היא מקבלת כל התנהגות של בן אדם. אני זוכרת לה חסד נעורים. כשהיינו גרות אחת ליד השניה חוויתי משבר לפני 10 שנים וילדתי את הבן שלי. היא היתה מגיעה בלילות, הייתי בלי משפחה מסביבי והייתי קורסת.
"היא היתה מגיעה ב-2, 3 לפנות בוקר, לוקחת את התינוק מרגיעה אותו אומרת לי לכי לישון. כמו שהיא בהישרדות היא ממש כזו. היא דואגת לאנשים במקום הכי לב שלם ונקי. היא ג'דאית. אני רואה את הסטורי שלה ב-6 בבוקר ערה. היא אוכלת את החיים. היא מאמינה בלפרוק את החיים ובלי לפגוע באנשים".
רובין לא סיפרה לאף אחת שהיא תתמודד בתכנית הריאליטי 'הישרדות'. חברותיה מספרות שדווקא הטיול המועדף עליה הוא בשטח. "היא אוהבת אוהלים, שטח, מדורה. יצא לנו טיולי שטח בתוך מעלה אדומים. הגרוש שלה פחות אהב את האקסטרים. הוא יותר מיושן", אמרה הילה. בעלה לשעבר עבד בסוכנות מכוניות וכן בעל מגרש מכוניות יוקרה. "זה סגר אותה כל מיני חלומות שהיו לה לעשות כי היא התחתנה מאוד מאוד צעירה לא חוותה גיל התבגרות. היום היא מממשת את גיל ההתבגרות", הוסיפה.
למה דווקא הישרדות?
הילה: "אני מאמינה שהמטרה היא לסמן עוד משהו שהיא עשתה בשביל עצמה. לא כדי להוכיח משהו. היא אוהבת מאוד אקסטרים, היא רוכבת על אופנוע שטח, עשתה צניחה חופשית. זה עוד איזה שהוא ציון דרך להוכיח לעצמה שהיא יכולה ומסוגלת".

7 צפייה בגלריה
גל רובין במשימה האחרונה
גל רובין במשימה האחרונה
גל רובין במשימה האחרונה
(צילום מסך, רשת 13)

רובין שובצה בשבט טאגלוג יחד עם גיא שיקר, אבירן שמואל, דניאל ציוני, טניה לאורן, ירדן זוהר וטל מורד. בפרק ההדחה האחרון הודח ניר רגב לאחר שמרבית חברי השבט טען כי הוא לא תורם מספיק.
מה היא יכולה להביא שאחרים לא יכולים?
הילה: "את האותנטיות שלה. היא לא באה לשחק אסטרטגי".
היא לא משחקת בכלל בצורה אסטרטגית?
הילה: "אני לא יודעת אני חושבת שהיא מאוד נאמנה לעצמה. היא לא תפיל אחרים כדי לנצח".
בשבועיים האחרונים פרץ סכסוך בין שתי השורדות, גל רובין ודורין דותן פרקש. הויכוח בין השתיים החל בעקבות תשובתה של גל רובין לשאלת הגולשים באינסטגרם על דורין דותן - "נכון שאת ודורין לא על אותו הסקאלה". לאחר מכן רובין שיתפה צילום מסך של התכתבות ביניהן בקבוצת הוואטסאפ של מתמודדי הישרדות, ויכוח פרץ בין השתים ודורין עזבה את הקבוצה. מספר שורדים נוספים עזבו את הקבוצה ועלו טענות לחרם על גל רובין.

7 צפייה בגלריה
גל רובין על דורין דותן
גל רובין על דורין דותן
גל רובין על דורין דותן
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)

מה את חושבת על כל מה שהלך שם?
הילה: "לדעתי סתם להלהיט את הרשת".
מי הלהיט?
הילה: "אני לא כל כך הגבתי על זה גם בקבוצה שלנו. על פניו זה נראה שגל מאוד אהובה. מה המניע של דורין להוציא את גל או הפוך. אני לא כל כך בקיאה כי הייתי טרודה כך שפחות התעסקתי בזה בכלל".

7 צפייה בגלריה
דורין דותן-פרקש וגל רובין
דורין דותן-פרקש וגל רובין
דורין דותן-פרקש וגל רובין. "יכול להיות שהן יכלו לצאת ולבלות יחד"
(צילום: מיכה לובטון)

את חושבת שאולי שתיהן נסחפו?
הילה: "לא. אני לא חושבת. אני חושבת שיש משהו בדורין שהוא מאוד מאוד מרעיל".
ואולי לא במסגרת הישרדות האם שתיהן יכלו להיות חברות?
הילה: "אני ספק. יכול להיות שהן יכלו לצאת ולבלות יחד, חברות אמיתית אני לא יודעת".
חני: "אני לא מכירה את דורין. אבל אני יודעת שגל בוחרת בקפידה את החברות שלה במיוחד אחרי כל מה שעברנו. מי שהיא כבר בוחרת ונכנס לה ללב – הוא צריך לעבור הרבה".

7 צפייה בגלריה
גל רובין מייצבת את הקורה
גל רובין מייצבת את הקורה
גל רובין מייצבת את הקורה
(צילום מסך, רשת 13)

זמן לאהבה חדשה

בדיוק לפני חצי שנה, רובין הכירה את תמיר נחום, איש עסקים ממרכז הארץ, במסיבת השקה על ספינה כשגל היתה אחת המאפרות במקום. היא היתה בתהליכי הגירושין והוא סייע לה. "הוא אמר לה 'את תהיי אשתי'. היא אמרה לו שחרר ממני. וזה המשיך לסיפור אהבה מהמם", סיפרה הילה.
7 צפייה בגלריה
תמיר וגל רובין
תמיר וגל רובין
תמיר וגל רובין
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)