הנציגה של ירושלים: גל רובין בת 32 ממעלה אדומים, גרושה ואם לשישה ילדים תשתתף בתכנית הישרדות החדשה. גל רובין מתעסקת ביום יום באיפור ותסרוקות לכלות וכן לאירועים.
2 צפייה בגלריה
גל רובין, הישרדות
גל רובין, הישרדות
גל רובין, הישרדות
(צילום מסך, מתוך עמוד האינטסגרם)

גל התחתנה בגיל 17 ובגיל 19 כבר הביאה לעולם את הילד הראשון שלה. עד גיל 27 כבר הייתה אימא לשישה ילדים, שהגדול מביניהם בן 13 והקטנה בת 5 . בגיל 29 החליטה לחזור בשאלה, להתגרש ולשים את עצמה קודם.
גל רובין השתתפה קודם לכן בתכנית ריאליטי של כאן 11 "עוד ניפגש" שניסתה לחבר בני משפחה שניתקו את הקשר אחד עם השני. רובין שגדלה בבית חרדי ויצאה בשאלה בגיל 29, ניסתה במהלך הסדרה לחדש את הקשרים עם אביה החרדי.

2 צפייה בגלריה
גל רובין, הישרדות
גל רובין, הישרדות
גל רובין, הישרדות
(צילום מסך, רשת 13)

רובין גדלה באור יהודה, לאם מסורתית ולאב שהלך והתחזק מבחינה דתית עם השנים. כשהייתה בת 13, נפרדו הוריה של גל, ואביה הלך והפך לחרדי. גל עצמה, שגדלה והתחנכה במוסדות החינוך החרדיים של "בית יעקב", הייתה מבחינת אביה מקור לגאווה. היא התחתנה בגיל 17 וכבר בגיל 21 מצאה את עצמה עם שלושה ילדים.
עוד בחדשות:
היא התחילה לעבוד כמטפלת בילדים, עברה מעסק לעסק, עד שהגיעה לתחום האיפור והשיער. "נהייתי קצת קרייריסטית וראיתי שאני יכולה לעשות לבד הרבה דברים. זה עזר לי להבין שהנישואים שלי לא מעלים אותי, אלא שואבים אותי למטה – והחלטתי לפרק את החבילה", אמרה אז ל- Ynet. אביה לא קיבל בצורה נעימה את הגירושים והליך היציאה בשאלה היתה דרמטית.
רגע לפני עליית התכנית יש לה כבר 26 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה והיא מיוצגת כמו רבים על ידי סוכנות יולי גרופ – בדומה ליוצאת האח הגדול, דיאן שוורץ.
בהצלחה רבה לגל