שלושה חודשים לאחר גמר האח הגדול, בר כהן מירושלים ואליאב טעטי עוברים לגור יחד בדירה בראשון לציון.
2 צפייה בגלריה
בר ואליאב. עוברים לגור יחד
בר ואליאב. עוברים לגור יחד
בר ואליאב. עוברים לגור יחד
(צילום מסך מהאינסטגרם של אליאב טעטי)

מעצבת הגבות והזוכה במקום השני בתכנית האח הגדול, בר כהן ורואה החשבון, אליאב טעטי הכירו במהלך תכנית האח הגדול, כאשר אליאב יצא מבית האח הגדול לאחר כחודש והיה המודח הרביעי. כאמור מספר ימים לאחר תחילת התכנית נכנסה חברתו לשעבר, טליה עובדיה, וערערה את הקשר בין השניים. טליה, בר ואליאב היו חלק ממשולש אהבה שעשה לא מעט רעש בווילה שבנווה אילן.
לעוד ידיעות ירושלים:
לאחר שהודח אליאב מהתכנית, הוא חיכה בקוצר רוח לבת זוגו, שנשאר עד לגמר התכנית וזכתה במקום השני. אליאב כתב לפני הגמר בעמוד האינסטגרם שלו: "אף אחד לא יבין את הפחד לחשוף את הרגשות שלך בטלוויזיה, אני מודה פחדתי מזה בהתחלה כי בדיוק כמו שאת אומרת 'זה מפחיד לצאת מגוחך' כי אתה לא יודע מה הצד השני חושב. אבל לאהבה כמו שאת מעניקה אני אחשוף הכל, ולא אכפת לי מי יגיד ומה יגיד. איך אומר הזמר מספר אחד 'אני שומע את הכל ואומר, שימשיכו לדבר'. וכן 8 שנים לא היו רגשות. תודה שהחזרת לי אותם".

2 צפייה בגלריה
אליאב טעטי ובר כהן, האח הגדול
אליאב טעטי ובר כהן, האח הגדול
כהן נפרדת מטעטי לאחר שהודח מבית האח הגדול
(צילום מסך, ערוץ 13)

במהלך שלושת החודשים האחרונים, השניים נפגשו ותחזקו את הזוגיות החדשה, בילו אף מספר ימים במלון באילת יחד עם בנה של בר – ליאו.
במענה לשאלת הגולשים בעמוד האינסטגרם - "מאיפה נבעה ההחלטה לגור יחד? יש לך ילד זה לא קשה קצת?" כתבה בר כהן על המעבר: "ההחלטה נבעה מאהבה אני מניחה. וקשה היה, היום מדהים".