"מקווה שהיום סופית סגרנו את הסיפור הזה שנקרא אליאב-בר-טליה", כך כתב אליאב טעטי הדייר שהודח מבית האח הגדול ובן זוגה של הדיירת הירושלמית בר כהן אתמול (ב') בעמוד האינסטגרם שלו.
3 צפייה בגלריה
בר, אליאב וטליה
בר, אליאב וטליה
בר, אליאב וטליה. נגמר המשולש הרומנטי
(צילום מסך, ערוץ 13)

במשימה האחרונה שטרם שודרה בתכנית האח הגדול, התראיינו בר וטליה בדו קרב וענו על שאלות לתכנית הדו"ח היומי. בסיומו הוחלט מי הדיירת שענתה בצורה כנה יותר על השאלות.
קראו גם:
על השאלה מה היא מרגישה כלפי אליאב, ענתה בר: "אני מאוד מאוד מתגעגעת אליו. אף פעם לא עשו לי את המחוות האלה שהוא עשה כאן. מעולם לא הרגשתי שיש גבר סביבי שרוצה להראות לי. היה לי קשה לצפות בדברים מסוימים, אני יודעת שאני הולכת להתמודד אבל נורא חשוב לי לכבד אותו ולדבר על הדברים האלה בחוץ".

אליאב: "8 שנים לא היו רגשות. תודה שהחזרת לי אותם"

אליאב כתב בסטורי: "אף אחד לא יבין את הפחד לחשוף את הרגשות שלך בטלוויזיה, אני מודה פחדתי מזה בהתחלה כי בדיוק כמו שאת אומרת 'זה מפחיד לצאת מגוחך' כי אתה לא יודע מה הצד השני חושב. אבל לאהבה כמו שאת מעניקה אני אחשוף הכל, ולא אכפת לי מי יגיד ומה יגיד. איך אומר הזמר מספר אחד "אני שומע את הכל ואומר, שימשיכו לדבר". וכן 8 שנים לא היו רגשות. תודה שהחזרת לי אותם".

3 צפייה בגלריה
בר ואליאב
בר ואליאב
בר ואליאב. "8 שנים לא היו רגשות. תודה שהחזרת לי אותם"
(צילום מסך, ערוץ 13)

עוד הוסיף: "זה היה הרי ברור בר מול טליה בטלוויזיה, זה מה שמחפשים כבר כמעט חודשיים אז עכשיו אני רוצה לומר משהו. אני לא מאחל לאף אחד להיות בסיטואציה כמו שהיינו בה. יש כאלו ששופטים ויש כאלו שמדברים כאילו הם טלית שכולה תכלת. השתדלנו לכבד כמה שיכולתי ובר כיבדה מאוד את הסיטואציה. אפילו החלפנו למיטה אחרת כי בר אמרה לי 'נכבד אותה זה לא יפה, לא נעים לישון מולה' (וזה בדיוק הלב של בר שהכרתי מההתחלה).. כל פעם שיהיה בר\טליה, כמובן שגם שאלות על אליאב צריכות להופיע, אבל אני מקווה אחרי היום – סופית סגרנו את הסיפור שנקרא "אליאב-בר-טליה'".

3 צפייה בגלריה
טליה ושחף, האח הגדול
טליה ושחף, האח הגדול
טליה ושחף. האם היא תיתן סיכוי אמיתי לקשר?
(צילום מסך האח הגדול רשת 13)

טליה נשאלה גם על הקשר עם שחף והאם עכשיו כאשר אופק ושרין הודחו מהתכנית היא תיתן סיכוי אמיתי לקשר הזה: "אני חושבת שבמקרה הספציפי הזה היו כמה רבדים שהפריעו לי, אם זה שרין ואופק. לא רציתי לפגוע וגם איזה שהוא לחץ שלי עם עצמי להיות במקום סגור בזוגיות. כרגע שרין ואופק לא פה והזמן קצוב ואני מאמינה שכן, שיהיו הרבה דברים שפחות מונעים את זה ומרגישים את זה ביום יום".