ירושלמים, תכירו את הנציגה שלכם: בר כהן (31), תושבת ירושלים נכנסה אמש (ג') לבית האח הגדול (העונה ה-4). בר למדה בתיכון זיו, גדלה עם שתי אחיותיה בשכונת הר חומה, כיום היא מעצבת גבות ואם לליאו בן הארבע. משפחתה מספרת שדווקא האוכל האהוב עליה הוא אורז ושעועית - ובספרדית אביקס.
2 צפייה בגלריה
בר כהן נכנסת לבית האח
בר כהן נכנסת לבית האח
בר כהן נכנסת לבית האח
(צילום: מיכה לובטון)

חברתה דנייל לוי אמרה בשיחה עם mynet: "בר בחורה מאוד רגישה, כשהיא אוהבת אין לה אגו. היא מקדשת יחסים וחברות. אוהבת לעזור, היא נראית על פניו אחת ששופטת אבל היא לא. ייקח לה קצת זמן עד שיקלטו אותה".
בר נהגה לטוס למספר חודשים כדי לעבוד בחו"ל, ולאחר מכן היא היתה חוזרת לישראל עד הפעם שפגשה בארה"ב את אבי בנה. כבר בדייט הראשון הם ישבו שעות ושוחחו. "הוא רגיל לבנות אמריקאיות. הוא הבין שעדיף להיצמד לבחורה ה'כלבה' כי הרבה יותר מעניין איתה", אמרה בר ב"תעודת הזהות" ששודרה טרם כניסתה לבית האח. לאחר חג המולד, היא הכירה את משפחתו ונכנסה להיריון. "נוצר פחד. חשבנו על הפלה אבל בתוך תוכי זו לא היתה אופציה. היתה לי לידה מאוד קשה. זה מאוד בודד. וחזרתי הביתה עם תינוק ביד", הוסיפה.
"הכל היה יפה עד שזה התפקשש", סיפרה אחותה יובל כהן ל-mynet ירושלים. שתי אחיותה טסו לארה"ב כדי להכיר את האחיין החדש, ולאחר תקופה שבה הקשר לא צלח, חזרה בר לישראל לשכונת ילדותה. "אבא של ליאו הוא בן אדם מדהים", הוסיפה יובל, "אנחנו מאוד מכבדים אותו. בסופו של דבר הוא איש טוב. היתה אהבה ענקית ביניהם, וזה לא נגמר מחוסר אהבה, כרגע היא במקום אחר לגמרי. היא שלמה עם עצמה". בר מגדירה את עצמה כחד זוגית אך לא חד הורית.
אחרי שחזרה ארצה עם בנה ליאו, היא עבדה בעבודות מזדמנות והחליטה לשנות כיוון. "היא מאוד אהבה את העולם של הביוטי, היא עזבה את המשרד והלכה ללמוד עיצוב גבות, ומאז היא הצליחה", סיפרה אחותה.
2 צפייה בגלריה
בר כהן ובני משפחתה
בר כהן ובני משפחתה
בר כהן ובני משפחתה
(צילום: באדיבות המשפחה)

מה החלום הכי גדול שלה? "אני חושבת שלהקים משפחה ולהיות ראויה לבן שלה, כשהוא נולד הוא הפך להיות כל עולמה. אני חושבת שלהיות מאושרת, אישה מאושרת ומשפחה מאושרת".
מה יהיה לה הכי קשה? "העניין שצריך להתחלק בכל מה שקשור כקבוצה וגם בר אוהבת את הלבד שלה. היא מאוד סוליסטית. היא צריכה את הזמן שלה לעצמה והרגע שלה לעצמה ואני בטוחה שזה יהיה לה הכי קשה".
אחותך נמצאת בזוגיות כרגע? "כרגע אין אהבה. היא נכנסה עם לב נקי".
לדעתך בבית האח הגדול היא תמצא? "בסופו של דבר היא תחייה איתם יום יום ותכיר אותם כמו שצריך, אי אפשר לשפוט אדם מסרטון של כמה דקות. אבל אני מאחלת לה שתמקד את עצמה במי שהיא ולא תשתרך אחרי גבר אחר. אם היא תכיר מישהו שייכנס לה ללב אז למה לא".
עם מי את חושבת שהיא תתחבר? "אני עוד לא בקיאה בשמות. היא לא מתלהבת למצוא שם אהבה גדולה. לא פשוט להיות בבית האח הגדול בזוגיות. בעיניי זה לא חכם".