השף המרקד: החלום של אביב איכהולץ מירושלים בן ה-28 היה להיות שף. במשך 9 שנים הוא למד ריקודים סלוניים ואז למרות התנגדותה של אמו ובזכות התעקשותו הוא החל לפלס את דרכו במטבח.
3 צפייה בגלריה
אביב איכהולץ
אביב איכהולץ
אביב איכהולץ
(צילום מסך, רשת 13)

איך הכל התחיל? דודתו שלחה את בן דודו ללמוד ריקודים סלוניים, אמו קינאה והחליטה לשלוח גם אותו. במשך 9 שנים הוא למד והתמקצע בתחום: "זה מאוד כיף אבל היה לי ברור שמתישהו הריקודים ייפסקו ואני בעצם אבשל". אמו חשבה שהוא ילמד עריכת דין או רפואה, אך בזכות העקשנות שלו הוא הצליח להוכיח לה שהוא לגמרי יכול וטוב במקצוע הזה. "בסופו של דבר, נראה לי שטעים לה ושהיא לא מתלוננת", אמר באודישן הראשון של התכנית.
קראו גם:
המסעדה הראשונה שאביב החל לעבוד בה היתה מסעדת הדקל של קבוצת מחניודה. בששת החודשים הראשונים הוא עבד בתור טבח "פס חם" ואחרי 6 חודשים קודם לסו שף, ולאחר מכן הפך לשף התפעולי של מסעדת הדקל. "באותה תקופה הרגשתי חרדה, אתה מרגיש שכל העיניים עליך, ואתה לא מספיק לספק את הסחורה, לא מצליח להוביל את המטבח קדימה. הרגשתי שאני לא מתאים, שעשו טעות", סיפר אביב באודישן. הוא לקח פסק זמן וחזר להיות טבח פס-חם, ואחרי תקופה לסו- שף. "הגעתי למשחקי השף כדי להחזיר מוטיבציה ולהתחרות באנשים ברמה גבוהה", אמר ל-mynet ירושלים.
איך הגבת כשבישרו לך שאתה בנבחרת? "צרחתי מהתרגשות. לא ידעתי את נפשי".

3 צפייה בגלריה
מנת האודישן של אביב
מנת האודישן של אביב
מנת האודישן של אביב
(צילום מסך, רשת 13)

מה היה לך קשה הכי הרבה במהלך התכנית? "שעות הצילום. הייתי צריך לקום כל כך מוקדם בבוקר וללכת לישון כל כך מאוחר שכל יום לפני או אחרי אתה גם עובד במסעדה מאוד מאוד הקשה.
עם איזה סוג של אוכל היית מעדיף לא להתעסק? "אני חושב שעולם הקינוחים ככלל היה לי הכי קשה כי הוא הכי פחות מוכר לי".
איזו מסעדה אתה הכי אוהב בירושלים? "אסו סלון בר יין/ מסעדה. האוכל תמיד טעים השירות מעולה ואווירה נעימה"
איזה שף מקומי הוא מקור ההשראה שלך? "השפים שלי בקבוצת מחנה יהודה. תמיד דוחפים קדימה חוקרים ושואלים שאלות חשובות על אוכל".
מה לא תסכים לבשל? "אני אבשל הכל. הכל".

3 צפייה בגלריה
אביב איכהוליץ
אביב איכהוליץ
איכהוליץ. שונא בננה.
(צילום: אילן לורנצי)

מהי מנת הדגל שלך? "לא יודע אם אפשר להגיד מנת דגל שלי כי אני עוד צעיר בשביל זה, אבל התפריט שעכשיו מוגש במסעדה שלי הוא התפריט הראשון שהוא שלי ואני מאוד מתחבר ואוהב אותו".

5 דברים שאף אחד לא יודע עליך

• אני מת על מקדונלד'ס.
• אני אוכל רק פעם ביום.
• אני שונא בננה.
• אני רואה אנימה בלילות אחרי העבודה.
• אני שונא לעשות כביסה זה מכניס אותי לחרדות.
לסיום, מה הטיפ שלך למטבח? "סדר ואירגון. עוזר לך להישאר מפוקס והאוכל תמיד יצא יותר טעים".