לאחר שדיאן שוורץ הודחה, בר כהן תפסה השבוע את נתנאל לשיחה צפופה בבית האח הגדול ודיברה על הקשר שבין השניים. היחסים בין השניים כאמור ידעו עליות ומורדות במהלך החודשיים האחרונים בבית, גם כשדיאן היתה בבית האח.
4 צפייה בגלריה
בר האח הגדול
בר האח הגדול
בר: "אני מאוד אהבתי את דיאן"
(צילום מסך, ערוץ 13)

  • בר: "אני מאוד אהבתי את דיאן. אכלתי הרבה חרא בגלל שאהבתי אתכם והייתי חברה שלכם".
  • נתנאל: "אני חושב שהחברות הזו היתה הדדית. דיאן היתה שם בשבילך בהמון סיטואציות".
  • בר הסכימה איתו והוסיפה: "לחלוטין. אני אמרתי את זה אינספור פעמים. מה ששלכם שלכם. אני לא שוכחת את הדברים האלה.
  • נתנאל: "דיאן נפגעה ממך".
  • בר: "העניין שהיו הרבה דברים שלא הייתי עוברת עליהם לדיאן בחוץ, ראיתי בה רק את הטוב ובגלל זה כל כך נפגעתי".
  • נתנאל הוסיף: "מה שהיה לך עם דיאן, זה עם דיאן".
  • בר: "רק ברגע הזה כשהיינו פה בסלון, זה היה רגע שהתאכזבתי ממך. לפני כן בכל הוויכוחים ביני לבין דיאן, לא ציפיתי ממך לכלום. זה לא קשור אליך. מה שהיה עם דיאן זה עם דיאן".

4 צפייה בגלריה
נתנאל האח הגדול
נתנאל האח הגדול
נתנאל: "החברות הזו היתה הדדית"
(צילום מסך, ערוץ 13)

מתחילת כניסתם לבית האח, השלושה, דיאן נתנאל ובר היו חברים טובים, גיבו זה את זו והיו לחברי נפש. עד לרגע שבו הכל התפוצץ – במשימת הזוגות החליטה דיאן שלא להעניק לבר מכתב מהבית.
קראו גם בנושא:
הריב בין השתיים פרץ לאחר שהאח הגדול שוחח עם הדיירים על תקציב הבית והקנסות. מאחר ובר קיבלה 3 קנסות, טענה דיאן כי היא לא תקבל סיגריות, למרות שכך סוכם בין הדיירים. "יושבת פה חושבת שהיא מנהלת את העניינים. תסתמי את הפה", אמרה לה בר. בתגובה ענתה לה דיאן בין היתר: "את בדיחה ואת אישה קטנה שלא יודעת לעמוד בהבטחות שלה ואני לא אסתום את הפה". בר ענתה בכעס: "אני אישה קטנה? את פישרית בת 23". לאחר שנרגעו הרוחות, בר ודיאן קיבלו אזהרה מהאח הגדול.

4 צפייה בגלריה
הריב בין בר לדיאן
הריב בין בר לדיאן
הריב בין בר לדיאן. "את אישה קטנה"
(צילום מסך, ערוץ 13)
4 צפייה בגלריה
הריב בין בר לדיאן
הריב בין בר לדיאן
הריב בין בר לדיאן. "פישרית בת 23"
(צילום מסך, ערוץ 13)

בט"ו באב, שצוין בסוף השבוע, קיבלה הדיירת הירושלמית, בר כהן מסוק שלישי מבן זוגה אליאב טעטי. לאחר שקיבלה את המסוק המרגש, בשיחה עם אופק במטבח אמרה בר על נתנאל: "כואב לי עליו. הוא צריך את החיזוק הזה. הוא צריך לפחות לשמוע, שהיא עדיין מחכה לו. אני מרגישה שהוא מצפה לזה". אופק ענה לה: "אני שמעתי אותו אומר דווקא שהוא לא מצפה - שהיא תבוא. אני לא הייתי מתנהג כמוה. אני הייתי בא אחרי שבועיים". בר הוסיפה: "זה לא מתנהג כמוה, זה אומר שזה לא הסגנון שלה, בגלל שהיא היתה פה הייתי מצפה ממנה להבין את המשמעות של זה". אופק:" אני לא חושב שזה יקרה".