קפיצה קטנה ליוון: לפני ארבע שנים, רועי וסיגל מימוני היו הראשונים (כן כן עוד לפני הצמח של המחניודה) שהעזו לפתוח פוד סטריט צמחוני-טבעוני בשוק מחנה יהודה. ממש ליד 'חוצות' הקרניבורית השניים הפכו ארבע מנות שף בפיתה למוקד עלייה לרגל ובכך הביאו את הבשורה של אוכל שווה גם שאינו בשרי.
3 צפייה בגלריה
מימוניקיס
מימוניקיס
מימוניקיס
(צילום: מהאלבום הפרטי)
אחרי ההצלחה שעד היום מוכיחה את עצמה, עם האוכל בא התאבון ולאור האהבה הגדולה ליוון השכנה החליטו הזוג ללכת בעקבות הלב ולפתוח ממש במקביל למסעדה הצמחונית שלהם את 'מימוניקיס', בר דגים שמביא את יוון לשוק מחנה יהודה.
3 צפייה בגלריה
מימוניקיס
מימוניקיס
מימוניקיס
(צילום: מהאלבום הפרטי)

"אנחנו מאוד אוהבים דגים. הבנו שבר כזה עם קונספט של ארבע חמש מנות יכול לעשות את ההבדל ולתת ללקוחות שלנו אוכל מעבר לצמחוני. התפריט שלנו אינו משתנה אבל הוא מכיך בתוכו את שלל מנות הדג הכי טעימות שיש. בכל סוקר אנחנו מקבלים דגים טריים שזה בעצם מה שהופך את הדג להיות באמת כוכב המנה".
3 צפייה בגלריה
מימוניקיס
מימוניקיס
מימוניקיס
(צילום: מהאלבום הפרטי)
מה נאכל? אז גם כאן, במקום יש רק ארבע מנות שאינן משתנות. קבב דניס, כוסברה פטרוזיליה בצל על מצע טחינה וצזיקי וגלדים של ירקות שורש. עראיס דגים, מדג ברמונדי מגיע עם סלטון, טחינה צזיקי וצימיצורי, שווארמה בורי, בתוך הפיתה טחינה סלט משוואיה כוסברה וסלטון בצד ומנת הפינוק פיש אנד צ'יפס, דג קוד ובקלה בציפוים שונים עם צ'יפס עם שלושה סוגי רטבים איולי לימון כבוש איולי בזיליקום וצזיקי. עוד בתפריט: צלחת חריפים, צקיפס, מנה משתנה ומיוחדת בכל יום.


מה עוד? במקום יש בר ישיבה שעליו אפשר לאכול וגם כמובן להתענג על צ'ייסר של אוזו. בנוסף לכל אלה, מדובר בבילוי לכל דבר שכן במקום מציעים גם גוון קוקטיילים ואווירה יוונית אסלית. שימו בוויז: מימוניקיס, רחוב אגריפס 115 (בצמוד למימוניס)