גרסה בשרית וכשרה - 'רחל 5': את המקום של רחל בן אלול בשדרת בן מימון אין צורך להציג - כבר חמש שנים שהכריכים שלה הם שם דבר. ממש בקרוב היא פותחת באותו הרחוב את 'רחל 5', בגרסה בשרית וכשרה, אחרי ההצלחה של הוורסיה החלבית.
2 צפייה בגלריה
 בן אלול. יש גם מנות בכלי חר
 בן אלול. יש גם מנות בכלי חר
רחל בן אלול. יש גם מנות בכלי חרס
(צילום: אסף קרלה)
"זה פשוט מתבקש", היא מספרת על ההחלטה בשיחה עם mynet ירושלים, "חיפשתי הרבה מאוד זמן לעשות משהו אחר ובשרי. אני ממותגת כסנדוויצ'ים, והמקום הזה יהיה בדיוק אותו הדבר רק עם טוויסט של מעדנייה".
מה חדש: בנוסף לכריכים בשריים יהיה גם אוכל מוכן מעשה ידיה של רחל. הוא לא יימכר בקופסאות פלסטיק כמקובל, אלא בכדי חרס וסירים ייחודיים. מי שייקנו למשל מנת ״מיט בול לשבת״, יקבלו אותה בכד שיוכל לשמש אתכם בפעם הבאה שאתם באים לקנות. בין המנות האחרות בתפריט תמצאו גם ״ביפ וולינגטון״ להכנה ביתית עם הוראות הכנה ומד-חום (!).

קראו גם:

מה נאכל: racheloca ("רחל המשוגעת") - קוביית אסאדו בפאנקו שחור. סנדוויץ' נוסף הוא בשר בריסקט ספרדי הכולל קונפי שום, צ’ימיצ’ורי ביתי ועלה חרדל. המחירים: 50-75 שקלים לכריך. יהיו גם מנות מבושלות לשבת, ממרחים, חמוצים בהכנה עצמית, לחמי בוטיק, גזוז עם פירות מותססים ועוד הפתעות של השפית המוכרת. במקום יפעל גם בר יין לאורך כל שעות היום ובו יוגשו יינות כשרים מכל העולם, לשתייה בכוסות, וכמובן למכירה בבקבוקים.

2 צפייה בגלריה
 רחל בן אלול והדוכן ברחביה
 רחל בן אלול והדוכן ברחביה
רחל בן אלול והדוכן ברחביה
(צילום: רפי קוץ)

איפה: שדרות בין מימון 5. ניתן לשבת בשדרה עצמה, והמשלוחים יהוו חלק בלתי נפרד מהעסק. המקום כשר.
פורסם לראשונה: 09:28, 12.02.23