שניות לאחר פיגוע הדריסה בלש של היחידה המרכזית במחוז ירושלים שחלף עם רכבו הפרטי במקום בדרך לבני משפחתו, הבחין בפיגוע ויחד עם שוטר סיור נוסף מתחנת לב הבירה שהגיע למקום- הם חתרו למגע ונטרלו את המחבל בירי ממוקד שבוצע לעברו בעת שהיה בתוך הרכב הדורס.
צפו: שניות לאחר הפיגוע בלשי המשטרה מחסלים את המחבל. צילום: דוברות המשטרה
כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, החלו בטיפול מהיר בזירה שכלל בין היתר סיוע במאמצי פינוי הנפגעים, סגירת הזירה ואיסוף ממצאים לטובת חקירת הפיגוע. מבירור זהות המחבל שנוטרל ע״י השוטרים עולה כי מדובר בתושב עיסאוויה בן 31.

2 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע בשכונת רמות
זירת הפיגוע בשכונת רמות
זירת הפיגוע בשכונת רמות
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
קראו גם:
בפיגוע היום נרצחו שני תושבים – ילד כבן 6 ואברך כבן 20 לאחר שרכב פגע בעומדים בתחנת האוטובוס בשדרות גולדה מאיר פינת בנימין מינץ. ככל הנראה מדובר במשפחה שעשתה את דרכם לשבת חתן בבני ברק כאשר חמישה מהם נפצעו באורח קשה ואנוש. המחבל נוטרל במקום על ידי בלש משטרה שלא היה בתפקיד. הסיור העירוני בשכונת הגבעה הצרפתית יוגבר במהלך השבת.

2 צפייה בגלריה
המחבל חוסיין קראקע
המחבל חוסיין קראקע
המחבל חוסיין קראקע

העירייה הודיעה כי בהנחיית ראש העירייה ירושלים, משה ליאון, תוצג בימים הקרובים תוכנית מקיפה למשרד התחבורה, לפי סדרי עדיפויות, להצבת עמודי עצירה כאלה בתחנות אוטובוס נוספות בעיר.
מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ציין: ״שוטרי המחוז חתרו למגע ונטרלו את המחבל, בהם שוטר שלא היה במשמרת. מדובר במפגע בודד שהשתמש ברכבו ככלי נשק נגד אזרחים תמימים ובהם ילדים. המאבק בטרור על כל גווניו ובמחבלים באשר הם ימשך ואנחנו נפעל בכל הכלים שברשותנו בכדי להמשיך להגן אזרחי ישראל״.