איך מביאים חיים לעולם, מאחורי הקלעים: בסדרת רשת חדשה, ערוץ הפוריות של מיינט ירושלים מביא הצצה בלעדית בסדרה של סרטוני וידאו למחלקת ה-IVF בבית החולים הדסה ושורת שיחות עם הרופאים והאחיות שמסייעים להביא חיים לעולם.
3 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: shutterstock)
ערוץ הפוריות של מיינט עוסק בנושא המורכב הזה מזה שנתיים, והפעם החלטנו לספק הצצה מיוחדת לאנשים שמאחורי הטיפולים, לחדרים שאליהם רק לאנשי הצוות מותר להיכנס ולקבל תשובות לשאלות שאולי קצת פחות נעים לשאול.
פגשנו בחודשים האחרונים את מומחי הדסה, שפינו מזמנם כדי לספר לנו על המחלקה, על מה שמרגש אותם ועל שלבי הטיפול השונים. וכמובן, הם היו שם גם כדי לספק תשובות לשאלות הכי בוערות.

3 צפייה בגלריה
פוריות בית חולים הדסה
פוריות בית חולים הדסה
(צילום: מתוך הסרטון)

בסדרת חמשת הסרטונים של "איך עושים חיים" נשמע על השאלות הנפוצות כשנכנסים למחלקה וכיצד נראה מפגש כזה. כיצד מדריכים את המטופלות ומה הן צריכות לעשות בבית, סוגי הניתוחים השונים המבוצעים כיום בתחום הפוריות - ואיך נראה יום טיפוסי במעבדה.
בין היתר נפגוש זוגות שעוברים טיפולי פוריות, נקבל הדרכה מהאחיות ונראה כיצד נראה חדר הניתוח מקרוב. נקבל גם הצצה בלעדית לבנק הזרע ולמעבדה ונקבל תשובות לשאלות בכל התחומים הכי מעניינים, החל מבדיקות המעבדה הנדרשות, טיפולי שימור פוריות, הסיבות לירידה באיכות הזרע ועוד.

3 צפייה בגלריה
פוריות בית חולים הדסה
פוריות בית חולים הדסה
(צילום: מתוך הסרטון)

אנחנו מזמינים אתכם לחוות את מחלקת הפוריות במרכז הרפואי הדסה כפי שעוד לא נראתה לפני כן, צפו לפרק חדש בכל שבוע בערוץ הפוריות של מיינט ירושלים.

בשיתוף המרכז הרפואי הדסה

קראו גם:

שירות לציבור, בחסות חברת מרק Merck
פורסם לראשונה: 11:05, 07.11.22