לקראת איחוד של הציבור הפלורליסטי בירושלים? חברת המועצה לורה ורטון (מרצ-ירושלים דמוקרטית)יצאה היום (שלישי) בקריאה רשמית לציבור החילוני-דתי בירושלים במטרה להציג רשימה ליברלית בבחירות הקרובות למועצה. ״זה צו השעה״, כך היא מגדירה זאת וקוראת בין השאר גם לסגן ראש עיריית ירושלים יוסי חביליו להצטרף אליה.
2 צפייה בגלריה
מועצת עיריית ירושלים
מועצת עיריית ירושלים
מועצת עיריית ירושלים
(צילום: שלומי כהן)

״הגיע הזמן שכל המועמדים שמייצגים את הציבור החופשי והפלורליסטי בירושלים, ישימו את האגו בצד ויתאחדו לרשימה אחת לקראת הבחירות המוניציפליות הקרובות״, אמרה. ״יוסי ואני שנים עומדים כתף אל כתף בהפגנות. עכשיו הגיע הזמן שנעשה זאת במועצה״.
״לצערי, למרות ניסיונות חוזרים מצדי, כבר תקופה ארוכה ידידי יוסי לא מוכן להגיע לפתיחת משא ומתן. אני מוכנה להיפגש בכל יום בכל שעה - למען ירושלים החופשית והדמוקרטית. נשב ונדבר עד שייצא עשן לבן, כחברים ושותפים לדרך״.

2 צפייה בגלריה
ורטון וחביליו
ורטון וחביליו
ורטון וחביליו
(צילום: יואב דודקביץ׳)

ורטון הוסיפה: ״שיהיה ברור, אני לא מפחדת מריצה עצמאית. להפך, הרבה אנשים מעדיפים שאתמודד כשמאל מובהק. אני בטוחה בכוחה של הסיעה שלי ובכוחי, אבל לטובת העיר ועתידה, הגוש הליברלי חייב להתאחד. פיצול הקולות הוא סיכון שירושלמים לא יכולים לקחת. בלי תירוצים ובלי עיכובים - בוא ניקח אחריות ונלך יחד״.
קראו עוד:

הבחירות לראשות עיריית ירושלים ולמועצת העירייה יערכו ביום שלישי ה-31 באוקטובר 2023, ט"ז בחשוון ה'תשפ"ד. הקלפיות צפויות להיפתח בשעות הבוקר המוקדמות וייסגרו בלילה. שעות מדויקות יתפרסמו בסמוך ליום הבחירות על ידי משרד הפנים.
פורסם לראשונה: 13:56, 04.07.23