פעמים רבות נישואים בין בני זוג שהכירו עוד בימי התיכון, נשמעים כמו סיפור מהאגדות. אלא שעבור אישה צעירה שהגיעה אליי לאחרונה, הסיפור מהאגדות הפך לחלום בלהות לאחר שגילתה בדרך מפתיעה במיוחד כי אהוב ליבה בוגד בה מאחורי גבה.
2 צפייה בגלריה
"הייתי בטוחה שמדובר בטעות"
"הייתי בטוחה שמדובר בטעות"
"הייתי בטוחה שמדובר בטעות"
( צילום: shutterstock)
האישה, בתחילת שנות העשרים לחייה, התחתנה לפני פחות משנה עם בחיר ליבה אותו הכירה מכיתה ט', והייתה הראשונה מבין חברותיה שעמדה מתחת לחופה. כשהגיעה אליי נשמעה נסערת מאוד.
"הכל היה מושלם, אולי יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי", סיפרה. "הכרנו בתיכון וסיפור האהבה בינינו פרח ברמה שידענו שנהיה יחד עד הסוף, כך לפחות אני חשבתי.
"לא מזמן התקשרה אליי חברה טובה שלי ושמעתי בקול שלה שמשהו לא בסדר. כששאלתי אותה מה קרה היא ענתה לי: 'אני חייבת לדבר איתך בארבע עיניים. בואי נפגש'. נפגשנו אחרי שעות ספורות והיא אמרה לי: 'למרות שאני חושבת שזה יפגע בך, אני לא יכולה להסתיר את זה ממך. בעלך נמצא בטינדר ומציג את עצמו בתור רווק'. הייתי בטוחה שמדובר בטעות אבל היא אמרה שזה נכון והראתה לי את הפרופיל שלו".
באותו רגע נשמטה לסתה של האישה שהרגישה שחרב עליה עולמה, אלא שבשל אהבתה הגדולה אליו, היה בה עוד שבב של תקווה שהדברים יתבררו כעורבא פרח. כדי לברר במה מדובר, החליטו האישה וחברתה לנסות את בן הזוג ופתחו חשבון פיקטיבי בטינדר, לכאורה של מאמנת כושר יפהפיה, והנחו חברה נוספת לפנות אליו באמצעותו.
החברה אכן שיתפה פעולה עם האישה ופנתה לבעלה בהודעה, בו כתבה לו בין היתר שהוא מוצא חן בעיניה והיא מחפשת קשר ל"חוויות יוצאות דופן". מבלי להתבלבל, טען האיש בפניה כי הוא רווק וקבע להיפגש עימה עוד באותו ערב.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"הוא התארגן, ויצא מתוקתק מהבית בטענה שהוא יוצא עם חברים, כשכל הזמן הזה אני יודעת שאותם 'חברים' זו בעצם חברה שלי", המשיכה האישה. "בהמשך כבר קיבלתי תמונות ממנה של שניהם יחד והבנתי שהוא באמת בוגד בי. הייתי בהלם ופרצתי בבכי.
"חיכיתי שהוא יחזור הביתה ואז הטחתי בו: 'אנחנו יחד מהתיכון, היית האהבה הראשונה שלי, התחתנו רק לפני כמה חודשים ועכשיו אני מגלה שאתה מחפש ריגושים בטינדר? ועוד מציג את עצמך כרווק? איך אתה עושה לי דבר כזה?

קראו גם:

"בהתחלה הוא עוד ניסה להכחיש וסיפר לי סיפורים מפה ועד להודעה חדשה. הוא אמר לי :'זה מישהו שהתחזה לי מתוך כוונה לנקום בי על איזשהו סכסוך בינינו, זה לא באמת אני'. באותו רגע הראיתי לו את התמונות שקיבלתי קודם מהחברה שלי והוא הבין שהוא בבעיה.
"הוא לא התבייש והוסיף, 'את האהבה הראשונה שלי, לא רציתי לפגוע בך אבל אולי זו הייתה טעות להתחתן'. אז אולי הוא לא רצה לפגוע בי אבל הוא פגע בי כמו שאיש לא עשה לפניו ומיד דרשתי ממנו שיעזוב את הבית".
לאחר שהבנתי מהאישה שהיא נחרצת בדעתה להתגרש מבעלה, כל שנותר לי הוא להכין עבור השניים הסכם גירושין.