סערת אלעד עמדי: מועדון הכדורגל 'הפועל ירושלים' שלח היום (ה') מכתבי התראה לפני נקיטת הליכים לרדיו ירושלים וכן גם לשדר אלעד עמדי וזאת בעקבות התבטאויותיו האלימות כלפי אוהדי הפועל ירושלים.
2 צפייה בגלריה
אלעד עמדי
אלעד עמדי
אלעד עמדי
(צילום: שלומי כהן)

הדרישה: פיצוי של חצי מיליון שקלים מהשדר עמדי וכן מרדיו ירושלים. עוד הם דורשים התנצלות בכתב על הדברים שנאמרו בתוכניתו ופרסומם בתכניתו של עמדי באותו אופן בו פורסמה לשון הרע על המועדון הפועל ירושלים. "ככל שלא תעשו כן, כך בתוך 7 ימים מיום קבלת מכתבנו, הורתה לנו הפועל ירושלים לאחוז בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה על מנת לעמוד על זכויותיה לרבות באמצעות פניה לערכאות המתאימות", נכתב במכתב שנשלח לרדיו ירושלים ע"י עו״ד גולדפרב-זליגמן.
במכתב מצוטטים אמירותיו של השדר עמדי מתוכניתו המתייחסות לאוהדי הפועל ירושלים. "התמונה שתיאר עמדי על אודות המתרחש ביציעי הפועל ירושלים כה קשה וקטסטרופלית עד שהיא מצריכה התערבות חיצונית של עמדי ושל 'צבא המונים' אותם גייס כדי להגן על דגלי ישראל ואוהדיה של הפועל ירושלים", נכתב במכתב שנשלח לרדיו ירושלים.
עוד בחדשות:
"אלה אך מספר ציטטות בודדות מתוך דקות ארוכות של השתלחות חסרת רסן ומעצורים שכל מטרתה הינה להציג את המועדון, בין היתר, ככזה המעודד שריפת דגלי המדינה, הכאה של אוהדים המבקשים להניף דגלים אלה והשלטותה של קבוצה קיצונית אנרכיסטית, טרוריסטית שונאת ישאל על יציעי האצטדיון. אין כל בסיס לאמירות אלה, ודאי לאמירות המיוחסות להנהלת הפועל ירושלים, והן אינן אמת. האמור הביא לפגיעה קשה וחמורה להפועל ירושלים וגרם לה לנזקים רבים. הפרסום ביזה, השפיל הביאה לפגיעה בתדמית והטיל דופי באופייה של הפועל ירושלים ככלל, וכקבוצה המגנה אלימות בכל דרך ודוגלת בסובלנות בפרט.
מהפועל ירושלים נמסר הערב כי "היום נשלחו לשדר אלעד עמדי ולתחנת רדיו ירושלים מכתבי התראה לפני נקיטת הליכים באמצעות משרד עו״ד גולדפרב-זליגמן המייצג את המועדון. זאת בעקבות הדברים האלימים והשקריים שהושמעו בשידור לפני 3 שבועות. כמו כן, אנחנו קוראים לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו לטפל במהרה ובצורה נחרצת בתלונות שהוגשו לה בנושא, כפי שהתחייבה לעשות".

2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
(צילום: עוז מועלם)

יומיים לפני הדרבי תקף אלעד עמדי בשידור חי בתכניתו ברדיו ירושלים בצורה חריפה ובוטה את הקבוצה האדומה וקרא להם "אנרכיסטים". בין היתר הוא אמר: "החלאות האנרכיסטיות שמול העיניים שלי יזרקו דגל ישראל? אני אוכיח לכם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם, זה לא איום זה הבטחה". השדר הושהה למשך יומיים, ולאחר מכן פרסם בתכניתו הודעת הבהרה שלא סיפקה את מועדון הכדורגל הירושלמי שתקף: ״הפיץ שקרים והעמיד את בטחון האוהדים בסכנה״.
מרדיו ירושלים נמסר בתגובה: "נגיב בבית המשפט כאשר נקבל את התביעה".
מהשדר אלעד עמדי נמסר בתגובה: "היום נתקבל מכתב מב"כ של איחוד אוהדי הפועל ירושלים. אני לומד את תוכן המכתב ואגיב בהתאם".