תוך 4 חודשים - 18 דו"חות חניה בירושלים: תושבת ירושלים, רחל הר שלום קיבלה לאחרונה 18 דו"חות חניה, דבר המעלה לטענתה חשש כבד בכל הקשור לשיטות האכיפה של העירייה.
2 צפייה בגלריה
הר שלום, הרכב ושלל הדוחות. "נורא נלחצתי"
הר שלום, הרכב ושלל הדוחות. "נורא נלחצתי"
הר שלום, הרכב ושלל הדוחות. "נורא נלחצתי"
(צילום: מהאלבום הפרטי)

במהלך הקיץ האחרון, הר שלום (28), עבדה בחנות המזכרות שבעיר דוד, חמישה ימים בשבוע, למשך 8-10 שעות בכל פעם. "מידי בוקר החניתי את הרכב בסילוואן, בתחילת רחוב מעלות עיר דוד. במקום אין אבני שפה צבועות באדום-לבן, שלט או תמרור המורה שאסור לחנות. מדובר באבני שפה בצבע טבעי, כך שהשכל הישר אומר שניתן להחנות", אמרה בשיחה עם mynet ירושלים.
עוד בחדשות:

"לא הייתה התראה"

"מדובר בכפר ערבי בו כולם מחנים על המדרכה, וקשה למצוא מדרכה פנויה. כשלושה חודשים הגעתי לעבודה יום יום והחניתי את הרכב. לכל אורך התקופה לא היתה שום התראה או דו"ח שמתריעים כי אני מחנה במקום שאסור להחנות את הרכב. לידי היו עוד עשרות רכבים שהחנו, ושום דוח לא היה נראה על שום שימשה של רכב".
בתום העבודה היא טסה לחו"ל לתקופה ממושכת, ולפני כחודש וחצי היא קיבלה שיחה בהולה. "אמא הודיעה לי שהגיעו דו"חות בדואר. היא פתחה אותם והתאריכים עוקבים אחד אחרי השני, מסוף יוני ועד ספטמבר - סך הכל מדובר ב-18 דו"חות חניה, שכל אחד על סכום של 500 שקל".

2 צפייה בגלריה
דו"ח חניה
דו"ח חניה
הר שלום קיבלה 18 דוחות חניה
(צילום: mynet)

לטענתה אף אחד מהדו"חות לא הושאר על חלון הרכב. "כל אדם עם ראש על הכתפיים שהיה מקבל דו"ח אחד, היה משלם ולא מחנה שוב. כשקיבלתי את הדו"חות הבנתי שיש פה מהלך של העירייה, שהוא בצורה מאוד מכוונת לא מנסים לאכוף את החוק אלא פועלים בשיטת המצליח - איפה שהם מצליחים הם ניצחו. "הייתי בהלם. נורא נלחצתי. לא הבנתי מה אני עושה פתאום נוחתת עלי כמות כזו מטורפת של דו"חות".
מהעירייה נמסר בתגובה: "הדו"חות המדוברים ניתנו במשך תקופה של כשלושה חודשים בגין חניה אסורה על המדרכה ובהתאם לחוק, אשר אוסר חניה על מדרכה אלא אם כן הותרה על ידי תמרור. הדו"חות הודבקו על שמשת הרכב ולאחר 90 יום אף נשלחו בדואר רשום ונמסרו ליעדם. התושבת הגישה בקשה לערעור על הדו"חות, אשר נבחנת בימים אלו על ידי התובע העירוני".