לאור ההתבטאויות הקשות: השדרן הירושלמי, אלעד עמדי ותוכניתו "עמדינה" הושעו מרדיו ירושלים. ביום חמישי האחרון, במסגרת תוכנית הרדיו שלו 'עמדינה', התבטא שדרן הרדיו, אלעד עמדי בצורה חריפה ובוטה במיוחד נגד אוהדי הפועל ירושלים בכדורגל.
3 צפייה בגלריה
אלעד עמדי
אלעד עמדי
אלעד עמדי. הושעה מתפקידו עקב התבטאויותיו
(צילום: שלומי כהן)

עמדי כינה את אוהדי הפועל 'אנכריסטים', ועוד אמר כי "הם השתלטו על יציעי אוהדי הפועל, הכרוז מדבר בערבית. זה לא הפועל ירושלים זה הפועל אל קודס. ציונים שרוצים להרים דגל ישראל מקבלים מכות רצח אני אלעד עמדי אגיע, אנחנו צבא שלם, יהיה מוכן לטפל בכל דבר שיבזה את דגל ישראל. בוא נראה את הכרוז הגבר של הפועל....".
בעקבות כך, הודיע היום (א') רדיו ירושלים כי השעה את עמדי משידוריו וכך גם את תוכניתו "עמדינה". "רדיו ירושלים מגנה כל אלימות ועידוד אלימות, פיזית ומילולית, ומתנער מכל אמירה לאלימות כפתרון", נמסר בהודעה רשמית מטעם הרדיו.
הנהלת הרדיו, נאמר בהודעה, "עורכת בימים אלו בדיקה בנושא המדובר, ומטפלת בכך במלוא הרצינות. עד לסיום הבדיקה, השדר אלעד עמדי מושעה מרדיו ירושלים והתוכנית 'עמדינה' בחופשה".

הנהלת הפועל ירושלים: "בוחנים משפטית את תגובתנו"

הנהלת מועדון האוהדים הפועל ירושלים הוציאה כבר ביום שישי בבוקר הודעה כי: "במסגרת תוכניתו נשא אתמול (ה') שדר הרדיו אלעד עמדי נאום בן כמעט 10 דקות, בו הסית נגד המועדון שלנו ונגד אוהדי הפועל ירושלים. זאת כשהוא מדקלם עלילות ושקרים בוטים, קורא לאוהדי ביתר להתנגד "בגופם" למתרחש אצלנו ביציע, ומאיים כי "אני אוכיח לכם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר בגלל אנשים כמוכם.

3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
הנהלת הפועל ירושלים: "בוחנים משפטית את תגובתנו"
(צילום: עוז מועלם)

"נדהמנו להאזין לדברים, משהובאו לידיעתנו. מדובר בחציית גבול שמדליקה את כל הנורות האדומות. אנחנו רואים בחומרה רבה את ההתבטאויות הפרועות, הדיבתיות והמתסיסות הללו, לא כל שכן ערב משחק דרבי.
"יציע הפועל ירושלים ידוע כטריטוריה מזמינה, מכילה, מגוונת גילאית, ועם אווירת כדורגל נהדרת. יש בו דעות שונות ובני לאומים שונים, הוא מאופיין בשמירת החוק, כשקהילת המועדון מושתת על עשייה התנדבותית ענפה למען העיר והמדינה, ששמעה יצא למרחוק. יש בינינו, כבכל יציע, חיילים, בני שירות ומשפחות שכולות. דברי ההבל והבלע שהושמעו מהווים פגיעה ברגשותיהם.
עוד בחדשות:
"מעבר לניתוק כל קשר עם הגוף שאפשר שידור של הסתה מופרעת שכזו, אנחנו בוחנים משפטית את תגובתנו, ונמצאים בקשר עם המשטרה. אנו קוראים לכל מי שהספורט בירושלים יקר לו – אנא, קחו אחריות, הרגיעו את הרוחות, על מנת שהיריבות הספורטיבית בדרבי תעבור ללא אלימות. זו צריכה להיות המטרה של אוהדי הקבוצות, הנהלות המועדונים, אנשי התקשורת ומובילי דעת הקהל בעיר".

3 צפייה בגלריה
תגובתו של עמדי בחשבון האינסטגרם שלו
תגובתו של עמדי בחשבון האינסטגרם שלו
תגובתו של עמדי בחשבון האינסטגרם שלו
(צילום מסך, מתוך עמוד האינסטגרם)
אלעד עמדי פרסם אחר הצהריים בחשבון האינטסגרם שלו: "תודה רבה לכל אוהביי, חבריי, מאזיניי מכל קצוות הקשת הפוליטית ואוהביי על הדאגה שאיננה פוסקת מיום חמישי! אני בסדר גמור ברוך השם. ובלי נדר יהיה טוב".