אחרי 10 שנים וחודשים ספורים מהבחירות למועצת העירייה: חברת המועצה מטעם 'התעוררות', עינב בר כהן הודיעה היום (ב') על התפטרותה מעיריית ירושלים. בקדנציה הקודמת בן כהן כיהנה כמחזיקת תיק העסקים ובקדנציה הנוכחית באופוזיציה.
2 צפייה בגלריה
עינב בר כהן
עינב בר כהן
עינב בר כהן. "הגיע הזמן לתת לדור החדש להוביל את התעוררות"
(צילום: יואב דודקביץ')
במכתב ששלחה לפעילי התעוררות כתבה: "אני מאמינה שהגיע הזמן לתת לדור החדש להוביל את התעוררות ולהכין אותה לבחירות הקרובות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכם, לכל אחת ואחד מכם, על הזכות להיות חלק מהתנועה המופלאה הזו במשך שנים ולפעול יחד עם כל הלב והנשמה.
"תודה על הבית שלימד אותי לחלום ולהגשים, להאמין ביכולת של כל אחד ואחת להשפיע, להצליח ולתת תקווה. אין הרבה מקומות שמצליחים להצמיח מנהיגות חזקה, ערכית ואכפתית לאורך שנים. בטח בהתנדבות. תמיד אמרתי שהתעוררות היא סוג של פלא.

קראו גם:

"תודה לכם על השותפות והמסע המטורף הזה, לכל אחת ואחד כאן יש חלק גדול בחיי, בדרך ובעשייה. כל זה לא היה קורה לעולם בלי התמיכה שלכם והאהבה שקיבלתי במשך שנים.
"בימים אלה יותר מתמיד גם תושבי מדינת ישראל מבינים את חשיבות המאבק של התעוררות על ירושלים. זהו המאבק של המדינה והשותפות הנדירה הזו שיצרנו כאן לאורך שנים, בין כל המגזרים והמפלגות, ונגד כל הסיכויים היא העתיד שלנו כאן, במדינה המיוחדת והיקרה הזו. יש תקווה והיא קיימת בכל אחת ואחד מאתנו.
"אני סומכת עליכם שיחד עם יו"ר התעוררות אדיר שוורץ והסיו"רית מרים סלע תמשיכו להוביל את ירושלים ואת התנועה למקומות הכי טובים שאפשר. יש כאן אנשים נפלאים ומנהיגות חזקה.

2 צפייה בגלריה
עינב בר כהן.
עינב בר כהן.
עינב בר כהן.
(צילום: שרון גבאי)

במכתב ששלחה לראש העירייה, משה ליאון כתבה: "אבקש להודיע לך על התפטרותי ממועצת העיר ירושלים וסיום תפקידי כחברת מועצת העיר. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לך, לחברי וחברות מועצת העיר וכמובן לחברי סיעת התעוררות ופעיליה היקרים על שנים נפלאות של עשייה משותפת".
כזכור, בחודש נובמבר 2022, החליט יו"ר התעוררות דאז, עופר ברקוביץ לאחר 15 שנה על התפטרותו כיו"ר התעוררות ולקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים. בבחירות ליו"ר התעוררות זכה, אדיר שוורץ בן ה-28 שהחל את פעילותו הפוליטי בגיל 16 כיו"ר מועצת התלמידים, בגיל 24 הצטרף ל'התעוררות' ולאחרונה הקים מועצת הסכמות בין חרדים לחילונים במרחב האזרחי. שוורץ נכנס למועצה רק לפני שלוש שנים ומהר מאוד הפך לחבר מועצה בולט.