אילו שינויים מרכזיים כדאי לעשות בניהול חשבון הבנק והעסק? על התשובה הזו ועוד הרבה ענו השבוע במשדר mynet ו"ידיעות ירושלים" משנה למנכ"ל בנק יהב - אסף גיל, מנהלת מרחב ירושלים - סטפני קריס, לקוח הבנק - עו"ד עמירם בוגט וגם הפרזנטור של הבנק, הג'ודוקא האולימפי - אורי ששון.
2 צפייה בגלריה
פאנל בנק יהב
פאנל בנק יהב
פאנל בנק יהב
(צילום: רפי קוץ)
חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות ריחפה מעל הפאנל עם בכירי בנק יהב, שעסק בין היתר בהתמודדות עם ניהול חשבון הבנק והעסק שלנו בעידן הקורונה.
הפרזנטור של הבנק, הג'ודוקא הבינלאומי אורי ששון, סיפר כיצד התחרה באבו־דאבי לפני מספר שנים ונאלץ שלא להופיע עם סמלי ישראל, בעקבות הסיכום שהושג בין הצדדים בנושא. בפעם הבאה, הוא מקווה, דגל ישראל כבר יתנוסס שם בגאון.
צפו גם:
ששון סיפר על דחיית אולימפיאדת טוקיו והרצון להביא עוד מדליה לישראל: "להתכונן ארבע שנים ליום אחד שאתה אמור להיות בו הכי טוב ולייצג את מדינת ישראל - וזה לא קורה, זה עושה משהו. המון אי ודאות, צריך להמשיך למצוא כוחות".
צפו בחלקו הראשון של המשדר:
אחד הנושאים הבוערים בתקופת הקורונה הוא התמיכה של הבנקים בבעלי העסקים וגם בלקוחות הפרטיים במטרה לסייע להם לעבור את המשבר. "המצב גזר עלינו לבצע התאמות שחשבנו שיקרו לאורך זמן, והיינו צריכים להקדים אותן. השירותים הדיגיטליים קיבלו האצה וחשיבות מאחר שהבנק פחות נגיש", סיפר המשנה למנכ"ל בנק יהב, אסף גיל. "לקוחות שלא השתמשו בדיגיטל מתחילים להשתמש בהם - בשורה התחתונה אנחנו נותנים פתרון לכל אחד. אנחנו מאוד מחוברים ללקוחות שלנו ומאוד קרובים".
מנהלת מרחב ירושלים, סטפני קריס, הסבירה כי בבנק חשבו על כל התרחישים האפשריים: "אנחנו לוקחים בחשבון שיקרו הרבה היעדרויות, לכן אנחנו נותנים מעטפת ודואגים שגם אם סניף נפגע - הלקוח לא ייפגע".
בכל שנה אחוז אחד מהרווח הנקי של הבנק מושקע בקהילה. "מדובר בפרויקטים כשהדגשים הם בעיקר על נוער בסיכון, גורמים שחשופים יותר וקשה להם, ואנחנו מחפשים להיות שותפים אקטיביים עם הקהלים והעמותות", סיכם גיל.
צפו בחלק השני של המשדר:
המשדר "משדרים מהעיר" נערך בשיתוף בנק יהב
2 צפייה בגלריה
משדרים מהעיר
משדרים מהעיר
משדרים מהעיר