מאמאנט ירושלים למען הקהילה: מאמאנט ירושלים קיימו בשבוע שעבר טורניר מיוחד יחד עם חברת העמותה 'אישה לאישה', שלווית גרוס – ארגון שהוקם למען נשים נפגעות אלימות וילדיהן. מטרת הטורניר היתה להעלות את המודעות לנושא זה ולשלב נשים אלו בקבוצות השונות של מאמאנט. גרוס סיפרה לשחקניות על פעילות העמותה עבור הנשים, ועל המקלט ודירות המעבר בהן הן שוהות.
2 צפייה בגלריה
ליגת האמהות בכדורשת מאמנט
ליגת האמהות בכדורשת מאמנט
ליגת האמהות בכדורשת מאמנט
(צילום: אביטל הרשקוביץ)
יו״ר מאמאנט ירושלים, דפנה פדיה אמרה ל-mynet: "שיתוף הפעולה עם עמותת 'אשה לאשה' הוא חשוב מאוד, מאמאנט הינו מרחב בטוח לנשים ואימהות וחורטת על דגלה לסייע לכל אימא באשר היא. מטרתנו לשלב את הנשים בקבוצות השונות של מאמאנט ולקיים טורניר משפחות בקרוב. הטורניר היה מאוד מרגש, כל שחקניות הליגה לבשו את חולצות העמותה עם המסר 'לרוץ איתן'".

2 צפייה בגלריה
ליגת האמהות בכדורשת מאמנט
ליגת האמהות בכדורשת מאמנט
מימין: שלווית גרוס ודפנה פדיה
(צילום: אביטל הרשקוביץ)

מאמאנט ירושלים הוקמה לפני 9 שנים ע״י דפנה ומונה היום מעל 20 קבוצות ומעל 250 שחקניות. בליגת ירושלים אנו מתנדבות ופועלות לטובת נשים בצל אלימות במשפחה, ילדות בסיכון ועזרה במתן ביגוד ואוכל לנזקקים.
״המוטו שלנו ׳כל אימא יכולה׳, מאפשר לנו לעמוד במעמד זה ולראות את כולכן כיחידה אחת שלמה וגדולה", הוסיפה פדיה ,"אנו מברכות אתכן ושמחות שאתן בוחרות שנה אחרי שנה לעזוב את כל מטלות הבית והמשפחה ולהקדיש זמן לעצמכן בלבד".

קראו גם:

עמותת "אישה לאישה" הוקמה לפני 40 שנה כדי לסייע לנשים קורבנות לאלימות של בן זוגן ולילדיהן, אשר גדלו בצל האלימות ונפגעו ממנה במישרין או בעקיפין. לב פעילות העמותה הוא מקלט המעניק הגנה וטיפול למשפחות המגיעות אליו. במקלט פועל בית ילדים חינוכי-טיפולי, שנותן מענה לילדי הנשים. לצד המקלט, פועל מערך ייחודי ל"אישה לאישה" של 19 דירות מעבר, המהווה תוכנית המשך כוללנית לנשים אחרי שהות במקלט.
העמותה מפעילה גם לשכה משפטית ותוכנית שיקום קהילתי לבוגרות המקלט והדירות. מדי שנה מסייעת העמותה לכ-90 נשים ו-120 ילדים. "אישה לאישה" היא עמותה מובילה בתחומה – הן בגישה המקצועית הנוגעת להעצמת הנשים באמצעות רצף שירותים טיפוליים והן בעבודה הקריטית שנעשית למען הצלת דור הילדים.