מלחמת חרבות ברזל: שחקני בית"ר ירושלים זועמים על ההחלטה של הבעלים ברק אברמוב שדורש לקצץ בשכרם. אברמוב מדבר על כך שסכום הקצה המקסימלי שהוא מוכן לשלם בזמן המלחמה הוא שכר 25 אלף שקל לכל שחקן בעוד שחקני בית"ר ברובם משתכרים הרבה יותר. סך כל העלות של שכר חודשי לשחקנים היא 2.2 מיליון שקל. היום ניסו הצדדים להגיע למתווה מוסכם ללא הצלחה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית״ר, אמש
אוהדי בית״ר, אמש
אוהדי בית״ר, אמש
(צילום: עוז מועלם)

בהודעה שהוציא המועדון נמסר כי: "בעלי בית״ר ירושלים ברק אברמוב, ביחד עם הנהלת המועדון, נפגשו היום עם שחקני הקבוצה הבוגרת בניסיון להגיע להסכמות בכל הנוגע לקיצוץ שכרם על מנת שהמועדון יוכל להמשיך ולפעול.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(צילום: עוז מועלם)

בתחילת הפגישה הודיעו השחקנים כי אינם מוכנים לקצץ כלל, דבר שלא היה מקובל על הנהלת הקבוצה שסיימה את הפגישה. מאוחר יותר נפגשו שוב הצדדים, שהשחקנים הודיעו כי הם מוכנים לקצץ 10 אחוז משכרם.
עוד בחדשות:

"לצערנו הרב, ובעקבות הסירוב המתמשך לא להגיע עם המועדון להסכמות, לא נותרה ברירה אלא להוציא את כל השחקנים לחל״ת החל ממחר. אנו מזכירים כי בית״ר עדיין בעלת חוב גדול אותו מכסה הבעלים ברק אברמוב מכיסו מאז שנכנס למועדון, וכי מדובר במצב לא פשוט כלל לחברה הישראלית, למשק ולכדורגל הישראלי בפרט. כולנו תקווה כי בסופו של דבר יבינו השחקנים את גודל השעה ואת המשבר הגדול אותו כולנו חווים".
פורסם לראשונה: 18:21, 02.11.23