מכירת בית"ר: הפרשה שבה מסובך בעלי בית"ר, משה חוגג גם נוגעת, נרצה או לא, במועדון הכדורגל של בית"ר. כאמור, שלשום הוארך מעצרו של משה חוגג עד ליום שלישי הבא. חוקרי המשטרה לקחו/החרימו כמעט כל קלסר אפשרי שמצאו בבית וגן, והם ממוקדי מטרה לבדוק אם פעילותו של חוגג (והוא בלבד) במועדון קשורה לסעיפים שבהם הוא חשוד.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)

על דבר אחד אין ויכוח: המשטרה עשויה על סמך תקדימי העבר של חשדות להלבנת הון לחלט את זכויותיו של חוגג בבית"ר. במילים יותר פשוטות, לדרוש שהכסף שיתקבל עבור מכירת בית"ר על ידי חוגג יישמר בבית משפט וימומש במידה שהמדינה ו/או הרשויות יחליטו להשתמש בכספו של חוגג לצורך חובות לנושים או במקרה של טענות מוכחות שסכומי כסף שהושגו בצורה לא חוקית שימשו את חוגג לצורך רכישת מועדון הכדורגל של בית"ר. מהלכים כאלה מתרחשים מתוך חשש של הרשויות ל'הברחת נכסים'.
עוד כתבות בנושא:
בבית וגן מנהלים בימים אלה משא ומתן עם מספר משקיעים (שמות חדשים) מחו"ל על מכירת המועדון. גורם בבית"ר: "אנחנו מאמינים ומקווים שעד סוף חודש דצמבר יהיה לבית"ר בעלים חדשים".
ביום שישי בית המשפט התיר לפרסום כי המשטרה מייחסת לחוגג את החשדות הבאות: פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, הבאת קטין לסמים מסוכנים, איסור אלכוהול לקטינים, מעשה סדום, סחר בבני אדם, מעשה מגונה, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.




פורסם לראשונה: 07:30, 03.12.21