אף אחד לא הופתע כשהפרשה בה חשוד משה חוגג בהלבנת הון ועבירות מין התפוצצה היום (חמישי) בבוקר ברעש גדול. היו אינספור שמועות פרסומים ומעשים לכאורה בהם נטען שחוגג מעורב. במידה רבה מאד מדובר באדם שתאוות הפרסום גרמה לו לאבד את הבלמים. תאוות הפרסום היא זו שגרמה לו לרכוש את בית"ר ב26 מיליוני שקלים באוגוסט 2018. להוציא למעלה מ100 מיליוני שקלים על תפעול המועדון. לנסות למכור את המועדון לשייח חמד בן חליפה טיפוס מפוקפק בפני עצמו לחגוג בראוותנות יום הולדת 40 במשחק ראווה ולנסות בלי הצלחה להביא לישראל את קבוצת הפאר ברצלונה.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם )
המעצר של חוגג הוא לא בהכרח בשורה רעה למועדון הכדורגל של בית"ר. מצד אחד חוגג עדיין הבעלים הרשמי מצד שני במידה ויורשע בפלילים יכפו עליו למכור את המועדון וייתכן שבמחיר אפס תחת הטייטל חדלות פירעון בבית המשפט. אם לכאורה יתברר שהלבנת הון נעשתה במישרין במועדון זה עלול להכניס את המועדון למחול שדים לא פשוט.
חוגג גם אם ייצא מהפרשיה הזו פשוט רצה יותר מדי. לא ידע כנראה מתי לעצור והוא ככל הנראה יצטרף לרשימה ארוכה של בעלים של ביתר ירושלים שהגיעו לכאן בקול תרועה רמה וסיימו את הרומן שלהם בבית וגן בקול ענות חלושה.
יו״ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון אמר הערב (חמישי) כי ״אנו ממתינים לסיום חקירת המשטרה ומקווים שהרשויות יגיעו לחקר האמת בהקדם האפשרי. מנהלת הליגות לכדורגל תסייע לבית״ר ירושלים לעבור את התקופה הקשה הזו ותמשיך לשתף פעולה בנושאים הקשורים לליגה מול מנכ״ל הקבוצה, מוני ברוש (נציג המועדון במנהלת) ומול הנאמן, עו״ד יצחק יונגר, אליו הועבר ניהול הקבוצה בחודשים האחרונים״.
פורסם לראשונה: 17:41, 18.11.21