פרק ההדחה: לאוהדי בית"ר הייתה תקוה כמוסה שהעונה הנוראית של הצהובים שחורים תקבל טוויסט במפעל הגביע אבל כנראה שעץ עקום לא יכול להתיישר לפתע. שתי דקות בתוך ההארכה אחרי שיוון אחת בתשעים דקות שער עצמי אומלל סנטיאגו אוקמפוס שלאף אחד לא ברור איך בבית וגן לא רואים שהחולצה של בית"ר גדולה עליו בכמה מידות, הפכה את העונה הזו לכישלון קולוסלי. זו תהיה השנה ה-12 ברציפות שבית"ר לא זוכה בגביע, אליפות זה סוג של מדע בדיוני.
2 צפייה בגלריה
המשחק, הערב בטדי
המשחק, הערב בטדי
המשחק, הערב בטדי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בית"ר פתחה לא רע את המשחק ולמרות שנקלעה לפיגור ירדן שועה עם שער שלישי במפעל הגביע השיג שיוון. הבעיה העונה וגם במשחק הזה הוא שבית"ר לא מסוגלת לתרגם משחק ביתי לשערים ואחרי 90 דקות שבהן בית"ר בעיקר נכנסה עם הראש בקיר היא שוב כשלה בפעם המי יודע כמה העונה ברגע האמת.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית״ר, הערב בטדי
אוהדי בית״ר, הערב בטדי
אוהדי בית״ר, הערב בטדי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בשבת ב-19:15 תפגוש בית"ר שוב את אשדוד הפעם בחוץ. היא זקוקה לנס, שבצידו ניצחון שלה כדי להעפיל לפלייאוף העליון. נסים בדרך כלל לא קורים ובית"ר צפויה לסיים את העונה כבר בעוד שלושה ימים ובמשך חודשיים לשחות בבינוניות של הפלייאוף העליון מול יציעים ריקים משחקים חסרי עניין וספירה לאחור של העונה האיומה ונוראה הזו שבסיומה כדי לבנות את עצמה מחדש ייאלצו בבית וגן לשחרר למעלה מ-15 שחקנים שהובילו את המועדון לאחת העונה הגרועות בתולדותיו.