הוועדה להעברת זכויות הניהול הודיעה הערב (חמישי) רשימת כי מועדון בית"ר ירושלים משך את הבקשה להעברת 50 אחוזים מהמניות לידיו של השיח' מאיחוד האמירויות. עוד נמסר, כי בית"ר תהיה רשאית להגיש בקשה חדשה להעברת זכויותיה בעתיד על פי הוראות התקנון.
1 צפייה בגלריה
השייח' וחוגג
השייח' וחוגג
השייח' וחוגג
(צילום: דוברות בית"ר ירושלים)
כזכור, השייח קיבל כבר בחודש שעבר ארכה להמציא את המסמכים שנדרשו על ידי ההתאחדות, אשר מעידים על איתנות פיננסית וכן להציג תעודת יושר - אך לא עשה זאת. נפילת עיסקת בן חליפה הייתה באוויר למעלה מחודש. העובדה שבית"ר משכה את בקשתה מהוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל מסיימת סופית את העיסקה. אבל יש כאן עתה מאבק שנפתח. הוא מאבק אישי של הבעלים משה חוגג שיטוס בקרוב לדובאי שם הוא צפוי להבהיר לבן חליפה כי בידו הסכם חתום והוא צפוי לתבוע מהשיח 24 מיליון יורו החזר השקעה שאמור היה לקבל חוגג עבור החזר השקעתו במועדון. בן חליפה יטען שבא לעיסקה בידיים נקיות והוועדה היא זו שפסלה אותו. בנוסף, חוגג יצטרך להתמודד עם קריסת העסקה ואובדן החזר ההשקעה העצום שעליו התחייב השייח.
תגובה המועדון: "לאחר בקשת הוועדה להעברת זכויות לקבל עוד מספר מסמכים ובתקווה להמשיך בעסקה, התכוון בעלי המועדון, משה חוגג להמריא לדובאי על מנת להיוועד עם השייח חמד בן חליפה. לצערנו, השמיים עדיין סגורים ובמקום לבקש הארכה נוספת העדפנו למשוך את הבקשה הנוכחית ולהגיש בקשה חדשה. הדיווחים על כך שהעסקה נפלה אינם נכונים".